به احتمال زیاد، بازی The last of us 2 به زودی معرفی خواهد شد !

به احتمال زیاد، بازی The last of us 2 به زودی معرفی خواهد شد !

اگر صاحب یک پلی استیشن ۳ یا پلی استیشن ۴ بوده باشید، The last of us جزو بازی هایی است که آن را حتما تجربه کرده اید. یک بازی سبک آخرالزمانی فوق العاده با شخصیت هایی دوست داشتنی. مدت زیادی بود که صحبت از نسخه دوم بازی به میان می آمد. اما شاید دیگر باید منتظر معرفی رسمی بازی از سوی استودیوی ناتی داگ باشیم. دیدیم که ناتی داگ چگونه بهترین استفاده را از قدرت پلی استیشن ۳ برد. اینکه نسخه دوم این بازی قرار است برای پلی استیشن ۴ ساخته شود بسیار عالی است.

بسیاری از ما منتظر معرفی سری دوم این بازی بودیم. اما شاید این انتظار به زودی به پایان برسد. ساخت نسه دوم قبلا توسط سازندگان تایید شده بود اما اینکه زمان معرفی بازی ممکن است بسیار زودتر از آ«چه ما فکر می کردیم باشد، از سوی یکی از نفوذی های مشهور دنیای بازی منتشر شده. کاربری به نام Shinboi602 چنین خبری را در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده بود آیا نسخه دوم بازی در e3 2017 معرفی می شود یا نه گفته بود. در ادامه پاسخ ایشان را در توئیتر می خوانیم:

کاربر: آیا فکر می کنید the last of us 2 در E3 2017 معرفی شود؟

Shinboi602: شاید نیازی نباشد تا آن زمان برای معرفی نسخه دوم صبر کنیم!

این کاربر سابقه بسیار خوبی در انتشار این گونه اخبار دارد که به واقعیت پیوسته اند. با توجه به اینکه ساخت سری دوم توسط سازندگان هم تایید شده، نباید آن را یک شایعه دانست. اما به هر حال خوب است اگر هر خبری را با کمی بدبینی پیگیری کنیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar