فیل اسپنسر اعتقاد دارد که تنها ترافلاپس اسکورپیو نیست که آن را قدرتمند می کند !

فیل اسپنسر اعتقاد دارد که تنها ترافلاپس اسکورپیو نیست که آن را قدرتمند می کند !

صحبت های بسیار زیادی درباره کنسول هیولای مایکروسافت می شود. یکی از توانایی های این کنسول قدرتمند که با اسم رمز اسکورپیو شناخته می شود، قدرت پردازش ۶ ترافلاپسی آن است. اما آقای فیل اسپنسر که مدیر اکس باکس است طی صحبت هایی که کرده، قدرت اسکورپیو را تنها در ترافلاپس این کنسول نمی داند و معتقد است که علاوه بر آن توانایی های دیگری هم وجود دارد که این کنسول را منحصربفرد می کند. برای اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

به ادعای مایکروسافت، اسکورپیو با ۸ هسته، ۶ ترافلاپس قدرت پردازش و بیش از ۳۲۰ گیگابیت پهنای باند، بازی های ۴K را بدون افت فریم اجرا خواهد کرد. شاید بتوان این کنسول را نسل نهمی نامید و نه یک کنسول میان نسلی! چرا که قدرت آن به واقع فوق العاده زیاد است. همان طور که گفتیم، آقای اسپنسر اعتقاد دارد که چیزی بیش از ترافلاپس است که اسکورپیو را قدرتمند می کند:

من سعی می کنم که فقط ترافلاپس را به عنوان نقطه قوت اسکورپیو بیان نکنم. چرا که تنها قدرت این کنسول توان پردازش آن نیست. شاید بهترین مثال، ماشین باشد. زمانی که شما می خواهید یک خودرو را معرفی کنید، تنها سرعت آن را اعلام نمی کنید. بلکه ویژگی های دیگری هم هستند که باعث خوب یا بد بودن یک ماشین می شوند. ترافلاپس را می توان با اسب بخار در ماشین ها مقایسه کرد. اما وزن، طراحی و جنبه های دیگری هم وجود دارند که باعث خوب یا بد بودن یک ماشین یا یک کنسول می شوند.

وی در ادامه گفت که کنسول اسکورپیو سال های بسیاری است که در حال طراحی و ساخت بوده است:

ما از سال های پیش به این فکر می کردیم که بازی های را با کیفیت ۴K اجرا کنیم. ایده مانند رفتن به کیفیت HD است اما قطعا جزئیات و کیفیت ۴K تفاوت های بسیاری با HD دارد.

نظر خود را بنویسید

avatar