ال جی G6  دارای باتری قابل تعویض می باشد.

ال جی G6 دارای باتری قابل تعویض می باشد.

در حالی که ممکن است ال جی G6 مانند نسخه قبلی خود یعنی گوشی G5 مدولار نباشد،اما به نظر می رسد که یکی از ویژگی های پرطرفدار بین کاربران ال جی را حفط کرده باشد، این ویژگی باتری قابل تعویض گوشی های ال جی می باشد.

به گفته خبرگزاری کره ای، ال جی همچنان به استفاده از باتری های قابل تعویض تاکید داشته تا از مشکلات احتمالی مربوط به ایمنی و عملکرد جلوگیری کند. این کار شبیه چیزی است اخیرا موجب شکست سامسونگ نوت ۷ شد. باتری معیوب غیر قابل تعویض نوت ۷، باعث شد که سامسونگ دوبار گوشی های نوت ۷ را برای تعمیر فراخوانی کرد و در نهایت مجبور شد که گوشی ها را از بازار جمع کرده و خط تولید این گوشی را متوقف کند. البته خود باتری قابل تعویض هم یک مساله جداگانست، اما جایگزینی یک باتری آسان تر از جایگزینی گوشی یا فراخوانی آن است.

خبرگزاری کره ای همچنین چندین شایعه تکراری را بیان کرد که یکی از آنها استفاده از حسگر تشخیص چهره (IRIS) که در دوربین جلوی گوشی قرار دارد، و دیگری سروییس پرداخت ال جی می باشد.(سیستم پرداخت تلفن همراه ال جی که احتمالا سال آینده از آن رونمایی می شود).

ال جی G6 ممکن است دارای یک ویژگی جدید باشد که تا کنون در هیچ کدام از گوشی های ال جی سابقه استفاده نداشته است.

شکست تجاری گوشی G5 باعث شد که سود شرکت ال جی در قسمت تلفن همراه کاهش یاید و ال جی امیدوار است که G6 بتواند باعث شود که تبدیل به موقعیت جدیدی بشود.به احتمال زیاد از G6 در سه ماه اول سال آینده و در MWC 2017 رونمایی شود.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar