هدست Playstation VR از مجموع HTC Vive و Oculus Rift بیشتر فروش کرده

هدست Playstation VR از مجموع HTC Vive و Oculus Rift بیشتر فروش کرده

بازار هدست های واقعیت مجازی بسیار داغ بوده و طبق آخرین آماری که از فروش برندهای مختلف منتشر شده; این محصول شرکت سونی، هدست Playstation VR است که فروشی بسیار خوب را پشت سر می گذارد. این فروش عالی خصوصا در کشور انگلستان اتفاق افتاده و به زودی شاهد آن خواهیم بود که پلی استیشن وی آر فروشی بالاتر از مجموع Oculus Rift و HTC Vive را تجربه خواهد کرد.

این آمار توسط شرکت GFK منتشر شده که یک سازمان آماری است. این گزارش نشان می دهد که روند فروش پلی استیشن وی آر بسار خوب است و نشانه ای از کاهش فروش در آن دیده نمی شود. بسیار جالب است که سونی با اعمال سیاست های صحیح و عرضه یک هدست واقعیت مجازی با قیمت فوق العاده، باز هم بازار را در اختیار خود می بیند. این اتفاق پیش تر برای کنسول پلی استیشن ۴ هم افتاده بود و شرکت سونی توانست فروشی فوق العاده را تجربه کند.

البته مانند هر اطلاعات آماری، این گزارش هم شامل خطا است. طبق گفته خرده فروشی های در انگلستان، موجود دو هدست دیگر از PS VR کمتر بوده. البته نکته ای که لازم به ذکر است این است که دو هدست Oculus و HTC فقط بر روی کامپیوتر قابل تجربه هستند و نه کنسول. بنابراین کسانی که قصد دارند تا واقعیت مجازی را روی کامپیوترهای قدرتمندشان تجربه کنند، سمت دو هدست دیگر خواهند رفت. PS VR بر روی کامپیوتر هم قابل اجرا است اما فقط بخش سینماتیک آن. سال پیش رو، سال مهمی برای هدست های واقعیت مجازی خواهد بود. چرا که بسیاری منتظر عرضه محتوای بیشتری از سوی سازندگان هستند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar