سرویس YouTube از استریم ویدئو با کیفیت ۴K پشتیبانی می کند

سرویس YouTube از استریم ویدئو با کیفیت ۴K پشتیبانی می کند

محبوب ترین سرویس پخش ویدئو دیروز به طور رسمی اعلام کرد که از استریم ویدئو با کیفیت ۴K پشتیبانی می کند. بنابراین کاربران این شبکه می توانند هر دو ویدئوی ۳۶۰ درجه و معولی را با کیفیت ۴K پخش کنند. نرخ فریمی هم برای هر ویدئو اعلام شده نیز، عدد ۶۰ خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

این آپدیت تنها پس از مدت کوتاهی از آخرین به روز رسانی این شرویس منتشر شد. پیش تر، این سرویس پس از عرضه یک آپدیت، قابلیت ۴K HDR را به ویدئوهای خود اضافه کرد. البته آپدیت جدید گزینه بسیار بهتری از آپدیت اولیه است.چرا که تولید محتوای ۴K بسیار آسان تر از ساخت ویدئوی ۴K HDR می باشد. اما به طور کلی چنین قابلیتی برای بسیاری از YouTuberها و بییندگان واقعا مفید خواهد بود. اگر شما هم یکی ار بینندگان این شبکه محبوب هستید، YouTube برای این که به شما نشان دهد تا استریم ویدئوی ۴K چگونه است، مراسم The Game Awards را به طور کامل و در تاریخ ۱ دسامبر، به طور ۴K استریم خواهد کرد.

با توجه به اینکه محصولات جدید همگی از فرمت ۴K برای ویدئو استفاده می کنند، شبکه هایی از این دست هم پشتیبانی خود از این فرمت و رزولوشن را به مخاطبین ارائه می کنند. البته لازمه تولید محتوا یا حتی دیدن ویدئوهایی با کیفیت ۴K، داشتن اینترنتی با سرعت بسیار بالا است که متاسفانه در کشور ما وجود ندارد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar