شایعه جدید: آیفون ۸ توسط الجی اینوتک مجهز به دوربین سه بعدی می شود

شایعه جدید: آیفون ۸ توسط الجی اینوتک مجهز به دوربین سه بعدی می شود

از شرکت اپل انتظار می رود که در سال ۲۰۱۷، به استفاده از دوربین های دوگانه ادامه دهد. بنابر گزارش یک خبرگزاری کره ای(۹to5mac)، ممکن است اپل یک تغییر بزرگ در دوربین هایش ایجاد کند و از دوربین سه بعدی در گوشی هایش استفاده کند.

بنابر گزارش ها دوربین آیفون ۸ توسط LG Innotek ساخته خواهد شد، شرکتی که دوربین آیفون ۷ پلاس را هم ساخته بود. آنها همچنین می توانند دوربین ها را به صورت سه بعدی بسازند، این بدان معناست که توانایی عکاسی سه بعدی را نیز دارند.

دقیقا همان چیزی که وجود دارد دیده می شود، اپل در گذشته نیز حق اختراع ثبت اشیاء سه بعدی و تشخیص حرکت آن ها را به نام خود ثبت کرده است. اگر همه چیز طبق گفته پیش برود به احتمال زیاد از تکنولوژی واقعیت افزوده در این گوشی ها استفاده شود، تکنولوژی که در گذشته اپل بارها به تمجید از آن پرداخته است. بنابراین اپل آشنایی لازم برای استفاده از این تکنولوژی را دارد، اما همانطور که گفتیم، باید صبر کنیم و ببینم که اپل چگونه از این تکنولوژی در آیفون استفاده خواهد کرد.

با این حال ۹to5Mac می گوید که ممکن است این چیز زیاد نباشند و شبیه به حالت پرتره دوربین آیفون ۷ پلاس باشد، ویژگی که قبلا معرفی شده اما کمی ارتقا یافته است. این شایعات نشان می دهد که آیفون ۸ یک گوشی جذاب با تغییرات رو به جلو خواهد بود.

منبع: ubergizmo.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar