Red Dead Redemption برای پلی استیشن ۴ و PC در دسترس قرار گرفت

Red Dead Redemption برای پلی استیشن ۴ و PC در دسترس قرار گرفت

بازی Red Dead Redemption عنوانی بود که در نسل هفتم غوغا به پا کرد و توانست سبک وسترن را به نحوی احیا کند. اما با آغاز نسل هشتم، بسیاری منتظر بازسازی این عنوان برای کنسول های تازه بودند. این عنوان از طریق قابلیت “پشتیبانی از نسل گذشته” شرکت مایکروسافت برای کنسول های اکس باکس وان در دسترس بود اما هم اکنون می توانید این عنوان را برای کنسول پلی استیشن ۴ و کامپیوتر شخصی هم تجربه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید!

سونی قبلا هم اعلام کرده بود که این عنوان بر روی کنسول پلی استیشن ۴ در تاریخ ۶ دسامبر قابل دسترس خواهد بود. البته شما برای تجربه این بازی روی کنسول پلی استیشن ۴ نیاز به اکانت PlayStation Now خواهید داشت. سونی به تازگی اکانت های یک ساله آن را برای مدت محدودی به قیمت ۱۰۰ دلار به فروش می رساند. اگر تا به حال این بازی را تجربه نکرده اید، الان بهترین موقع برای آن است. البته باید توجه داشته باشید که قابلیت PS Now بازی ها را از طریق استریمینگ اجرا می کند بنابراین شما علاوه بر اینکه به اکانت آن نیاز دارید، به یک اینترنت بسیار پرسرعت هم احتیاج خواهید داشت.

اگر می توانید از چنین سرعت اینترنتی بهره ببرید، نسخه کامل Red Dead Redemption و بسته Undead Nightmare آن را می توانید هم اکنون تجربه کنید. نسخه دوم بازی Red Dead Redemption با عنوان Red Dead Redemption 2، در فصل پاییز و در سال ۲۰۱۷ عرضه خواهد شد. هنوز تاریخ دقیق انتشار آن در فصل پاییز مشخص نیست اما شاید بتوان ماه نوامبر را برای آن در نظر گرفت. Red Dead Redemption 2 برای کنسول های پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر می شود. هنوز خبری مبنی بر انتشار آن بر روی کامپیوتر به گوش نرسیده است و امکان دارد شرکت راکستار، سیاستی مشابه با GTA V را در قبال PC اتخاذ کند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar