به گفته تیم کوک، Apple Watch پرفروش ترین هفته خود را تجربه کرد

به گفته تیم کوک، Apple Watch پرفروش ترین هفته خود را تجربه کرد

جدیدا مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک، اطلاعات جدیدی از میزان فروش ساعت هوشمند خود، اپل واچ ، را اعلام کرده. وی با فرستادن یک ایمیل به یکی از خبرنگاران Reuters اعلام کرد:

اطلاعاتی که ما از فروش اپل واچ داریم نشان دهند این است که این محصول دارای فروشی فوق العاده بوده و در حال تبدیل شدن به یکی از محبوب ترین کادوهای سال نو است.

وی در ادامه در مورد فروش فوق العاده این محصول توضیحات بیشتری داد. وی گفت:

آماری که ما از میزان فروش اپل واچ داریم نشان دهنده این است که این محصول در هفته جاری پرفروش ترین دوره خود در تاریخ این محصول را تجربه کرده است. انتظاری که ما داریم این است که این فصل، پرفروش ترین سه ماهه سال باشد.

زمانبندی ایمیل تیم کوک بسیار جالب توجه است. چرا که طبق آمار منتشر شده، فروش Apple Watch در سال گذشته کاهش یافته بود. شرکت اپل که مدل جدیدتر این ساعت را اخیرا عرضه کرده با افزایش فروش در سال جاری مواجه شده. طبق گزارشات، این تابستان بدترین زمان برای خرید Apple Watch بوده است. با اینکه تیم کوک از افزایش فروش اپل واچ می گوید، اما آمار دقیقی از میزان آن اعلام نکرده. شاید اپل واچ را بتوان محصولی در حد iPod و Apple TV دانست و طبیعتا نمی توان موفقیت یک محصول را با توجه به آمار نسبی بیان کرد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar