فروش اولین نسل آیفون در فروشگاه های اینترنتی با قیمت های نجومی آغاز شد!

فروش اولین نسل آیفون در فروشگاه های اینترنتی با قیمت های نجومی آغاز شد!

برای بسیاری از افراد، نهم ژانویه سال ۲۰۰۷ زمانی که استیو جابز اولین آِفون را رونمایی کرد، شروع یک زندگی جدید بود. آیفون دقیقا چیزی بود که خیلی از مردم انتظارش را می کشیدند و به آن احتیاج داشتند. در آن زمان، اولین نسل از آیفون با آن بسته بندی دوست داشتنی اش در نسخه۴ گیگابایتی با قیمت ۴۹۹ دلار و نسخه ۸ گیگابایتی با قیمت ۵۹۹ دلار به فروش می رسید.

بی شک اولین نسل از آیفون در زمان خودش پدیده ای بود و حرفی در آن نیست. البته استیو جابز اتصال اینترنت EDGE را جایگذین ۳G کرده بود که امکان صحبت کردن با تلفن و مرور اینترنت بصورت همزمان وجود نداشت. دوربین دو مگاپیکسلی اولین آیفون فاقد فوکوس خودکار و فلش بود و از بلوتوث هم پشتیبانی نمی کرد. با این حال در سال ۲۰۰۷ این دستگاه آنقدر جذاب بود که طرفداران زیادی پیدا کرد.

طبق سنت اپل، این کمپانی هر سال آیفون های جدیدش را با ویژگی های جذاب تری عرضه می کند اما جالب است بدانید، آیفون اولیه با آن امکانات کمش نسبت به گوشی های امروزی هنوز طرفداران خاص خودش را دارد. مدل های اولیه آیفون در حال حاضر در فروشگاهای اینترنتی مثل ebay با قیمت هایی نجومی بفروش می رسد. اگر هم دستگاه آکبند و باز نکرده باشد که این قیمت تا ۲۰ هزار دلار به فروش می رسد. البته به نظر می رسد این هزینه باور نکردنی را تنها افرادی پرداخت می کنند که عاشق جمع آوری کلکسیون ها هستند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar