عملکرد پلی استیشن ۴ پرو مانند یک کامپیوتر ۹۰۰ دلاری است !

عملکرد پلی استیشن ۴ پرو مانند یک کامپیوتر ۹۰۰ دلاری است !

پس از معرفی و عرضه جدیدترین کنسول سونی، بسیاری از منتقدین و بازی سازان به تعریف و تمجید از عملکرد پلی استیشن ۴ پرو پرداختند. از لحاظ فروش هم ظاهرا این کنسول در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد  و برای سونی مفید واقع شده. یکی از استودیوهایی که به تازگی از عملکرد کنسول پلی استیشن ۴ پرو تمجید کرده، استودیوی Wildcard می باشد.

برنامه نویس ارشد این شرکت طی مصاحبه ای درباره این کنسول صحبت هایی کرده که با هم در ادامه می خوانیم. زمانی که از وی سوال شد درباره این کنسول بهبود یافته چه فکری می کند، وی اعلام کرد که از عملکرد آن بسیار راضی است:

ما حساب کردیم که اگر کسی بخواهد کامپیوتری با مشخصات پلی استیشن ۴ پرو را تهیه کند، باید حداقل ۹۰۰ دلار خرج کند. بنابراین زمانی که ما قیمت پلی استیشن ۴ پرو را فهمیدیم واقعا شگفت زده شدیم. سونی مجموعه ای از سخت افزار های عالی و بهینه شده را کنار هم جمع کرده و با قیمتی فوق العاده به بازار عرضه کرده. کارت گرافیک پرو را شاید بتوان با GTX 970 مقایسه کرد. البته به همراه حافظه بیشتر. سونی واقعا حد و مرزها را در صنعت گیم شکسته و باید به احترام آن ها بایستیم!

چنین تعریف و تمجیدی از سوی یک توسعه دهنده واقعا نشان می دهد که سونی چقدر خوب کار کرده و از اشتباهاتش در پلی استیشن ۳ درس عبرت گرفته. البته توسعه دهندگان فقط از کنسوی های سونی تعریف نمی کنند. کنسول های مایکروسافت، یعنی اکس باکس وان و اکس باکس وان اس تا به حال با استقبال ویژه ای مواجه شدند. این رقابت میان دو شرکت قطعا به نفع گیمرها خواهد بود.


نظر خود را بنویسید

avatar