گوگل تیم جدیدی را برای کار بر روی Android Wear جذب کرده

گوگل تیم جدیدی را برای کار بر روی Android Wear جذب کرده

شاید به این زودی ها شاهد عرضه یک Android Wear نباشیم اما چیزی که قطعی است، تلاش گوگل برای جذب استعدادهای تازه برای ارتقا گجت های پوشیدنی خود است. به تازگی گوگل تیمی که پیش تر بر روی گجت Alexa کار می کردند را به استخدام خود درآورده تا روی محصولات جدید خود کار کند.

تیم Cronologics به تازگی اعلام کرده که به گروه Android Wear خواهد پیوست. همان طور که گفتیم، این قبلا بر روی ساخت سیستم عامل شرکت آمازون به نام Alexa کار می کردند. CoWatch نام ساعتی است که این تیم سازنده آن بوده و در تابستان عرضه شد. این ساعت هوشمند از دستیار هوشمند Alexa بهره می برد و کاربران با دستورات صوتی می توانند کارهای مختلفی را انجام دهند.

تیم Cronologics از سال تاسیس خود، یعنی سال ۲۰۱۴، تجارب بسیاری را بدست آورده. اما این تیم چه چیزی را به گجت های اندرویدی اضافه خواهد کرد؟ این گجت ها قابلیت هایی مثل پاسخ دادن به پیام یا چک کردن آب و هوا را با دستورات صوتی دارند. اما شاید تیم Cronologics قرار است با اضافه کردن قابلیت ها جدید، Android Wear را به رتبه جدیدی ارتقا دهد.

Cronologics در وبسایت خود به طور رسمی این خبر را تایید کرده و امیدوار است که بتواند تکولوژی گجت های پوشیدنی را بیش از پیش ارتقا دهد. باید صبر کرد و دید که آیا این حرکت گوگل موجب پیشرفت این شرکت در صنعت گجت های پوشیدنی خواهد شد یا نه.


 

نظر خود را بنویسید

avatar