سوپر ماریو اپ استور را با مشکل مواجه کرد،سرویس از دسترس خارج شد.

سوپر ماریو اپ استور را با مشکل مواجه کرد،سرویس از دسترس خارج شد.

امروز تعداد زیادی از کاربران آیفون منتظر ارائه این بازی بودند. سوپر ماریو بازی نمادین نینتندو امروز در اپ استور برای کاربران در دسترس بود. تقاضای بسیار بالا برای دریافت این بازی منجر به پیش آمدن مشکلاتی برای اپ استور شد. برخی از کاربران آیفون در تلاش بودند که به صفحه این بازی دسترسی پیدا کنند که با این پیغام رو به رو می شدند: ” اپ استور موقتا در دسترس نمی باشد، لطفا دوباره امتحان کنید.”

ظاهرا این پیغام در سرتاسر دنیا برای کاربران ظاهر شده بوده و تبدیل به یک مشکل برای اپ استور شده بوده است. درخواست بازی سوپر ماریو باعث کند شدن عملکرد اپ استور می شد و دیگر برنامه ها را نیز تحت تاثیر قرار می داد. به عنوان مثال، هرشش برنامه ذکر شده در بخش های ویژه اپ استور دچار مشکل شده بودند و وقتی شما سعی می کردید تا به آنها دسترسی پیدا کنید با پیغام خطا روبرو می شدید.

نمونه پیغام های خطایی که اپ استور نمایش می داد.

امیدواریم این مشکل به زودی حل شود و علاقه مندان به این بازی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. سه مرحله اول و ۲۰ ثانیه اول مرحله چهارم کاملا رایگان می باشد. پس از آن شما برای دسترسی به مراحل بعد باید ۹٫۹ دلار پرداخت کنید.

اگر شما قادر به نصب این بازی به دلیل مشکلات اپ استور نبودید، دوباره تلاش کنید. و اگر شما نمی دانید این بازی را از کجا اجرا کنید، می توانید روی لینک زیر کلیک کنید.

dl

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar