اینستاگرام از مرز ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه گذشت، تعداد کاربران دو برابر شد.

اینستاگرام از مرز ۶۰۰ میلیون کاربر ماهانه گذشت، تعداد کاربران دو برابر شد.

اینستاگرام اعلام کرد که نسبت به سال گذشته کاربرانش دو برابر شده اند. در حال حاضر حدود ۶۰۰ میلیون کاربر در این شبکه اجتماعی فیلم و عکس به اشتراک گذاشته و در ۶ ماه گذشته حدود ۱۰۰ میلیون نفر عضو این شبکه اجتماعی شده اند. اینستاگرام اخیرا ویژگی هایی چون پیام پنهان شونده، ویدئو زنده و استوری را به این برنامه افزوده است. همین دیروز اینستاگرام ویژگی جدیدی اضافه کرد که کاربران می توانند با استفاده از یک تب خصوصی پست ها را ذخیره کنند.

علاوه بر کاربران، تعداد تبلیغات نیز با سرعت بالایی در حال رشد است. اینستاگرام اولین تبلیغ را ۳ سال پیش منتشر کرد و در حال حاضر ۵۰۰۰۰۰ تبلیغ دارد. این برنامه امسال حدود ۱٫۵ میلیارد درآمد از تبلیغات داشته و تخمین زده می شود که تا سال ۲۰۱۸ درآمد آن به ۵ میلیارد دلار برسد. تعداد کاربرانی که از پیام مستقیم اینستاگرام استفاده می کنند به ۳۰۰ میلیون رسیده و نسبت به سال گذشته که ۸۰ میلیون کاربر از این ویژگی استفاده می کردند تقریبا ۴ برابر شده است.

اینستاگرام یک راه طولانی را پیموده است. سه ماه بعد از عرضه این برنامه در سال ۲۰۱۰ در اپ استور، حدود ۱ میلیون نفر از این برنامه استفاده کردند. در سال ۲۰۱۲ فیسبوک با پرداخت ۱ میلیون دلار اینستاگرام را خرید. بعد از مدت کوتاهی، اینستاگرام به عنوان مکانی شناخته شد که مردم عکس های نهارشان را به اشتراک می گذارند. اما مدیر عامل شرکت کوین سیستروم ایده های بیشتری در ذهن داشت. او می خواست اینستاگرام را به مکانی تبدیل کند که کاربران بتوانند تصویری از هر چیزی که در سرتاسر جهان است را پیدا کرده و ببینند.

کوین ویل رئیس اینستاگرام می گوید:

اینستاگرام از جایی که کاربران اتفاقات مهم زندگیشان را به اشتراک می گذاشتند تبدیل به مکانی شده است که کاربران می توانند تمام لحظات زندگیشان را در یک فضای آزاد به اشتراک بگذارند.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar