آموزش اضافه کردن کیبورد اموجی(شکلک ها) به مرورگر گوگل کروم

آموزش اضافه کردن کیبورد اموجی(شکلک ها) به مرورگر گوگل کروم

اگر با گوشی هوشمندتان در حال گشت و گذار در شبکه های اجتماعی باشید، به راحتی می توانید برای دوستانتان در کامنت ها اموجی های مختلفی را ارسال کنید، اما اگر با کامپیوتر در فیسبوک، اینستاگرام یا هر جای دیگر قصد ارسال اموجی ها را داشته باشید، مرورگرتان بصورت پیش فرض این امکان را ندارد.

اما به تازگی اکستنشن زیادی برای مرورگر کروم ساخته شده است که توسط آنها می توانید در کروم به هر سایتی بروید و با اموجی ها احساسات خودتان را بیان کنید. روش این کار بسیار ساده است کافیست گام به گام مراحل زیر را انجام دهید. پس با دیجی شو همراه باشید.

برای این کار ابتدا لازم است اکستنشن های مربوطه را نصب کنید. نصب اکستنشن هم بسیار راحت است، ابتدا با مرورگر کروم اینجا  یا اینجا کلیک کنید تا به صفحه اکستنشن مورد نظر بروید. در صفحه باز شده در بالا سمت راست روی ADD TO CHROME کلیک کنید و در پیامی که روی صفحه ظاهر می شود روی Add Extension کلیک کنید. اگر در این مرحله ارور داده شد، لازم است که آی پی خود را تغییر دهید. گاهی اوقات نصب اکستنشن های گوگل با آی پی ایران امکان پذیر نیست. پس از این مرحله باید کمی صبور باشید تا اکستنشن کیبورد اموجی دانلود شود.

بعد از نصب موفق اکستنشن، در تولبار کروم(نوار بالایی مرورگر کروم) یک آیکون جدید با نام emoji keyboard اضافه می شود. با کلیک بر روی این آیکون لیستی کامل از اموجی ها را می بینید که برای استفاده از آنها لازم است روی اموجی مورد نظرتان کلیک کنید و از تکست باکس زیر اموجی ها آنها را کپی و در متن مورد نظرتان پِیست کنید.

در صورتی که در مراحل گفته شده به مشکلی برخورد کردید، در قسمت نظرات زیر این مطلب با ما درمیان بگذارید تا راهنمایی تان کنیم.?


 

نظر خود را بنویسید

avatar