جواب عجیب گوگل به دارندگان پیکسل XL: بروید گوشی دیگری بخرید

جواب عجیب گوگل به دارندگان پیکسل XL: بروید گوشی دیگری بخرید

در روزهای گذشته شخصی  به نام مارک باکمن که صاحب یک گوشی پیکسل اکس ال بود، ویدیویی منتشر کرد و در آن نشان داد که مشکل اسپیکرهای گوشی پیکسل اکس ال به یکی دو عدد از این گوشی  محدود نمی شود و در ویدیو ۴ پیکسل اکس ال را نشان داد که از مشکل اسپیکر رنج می برند و در صدای بلند صداهای خش دار و عجیبی به را منتشر می کند. باکمن همچنین به این نتیجه رسیده که مدل کوچکتر گوشی گوگل یعنی گوشی پیکسل هم این مشکل را دارند.

در پی این مشکلات در روزهای گذشته گوگل این مشکل را بررسی کرده و امید داشت که با یک بروزرسانی نرم افزاری این مشکل را برطرف کند. اما در همین حین آقای باکمن ایمیلی را از طرف گوگل دریافت کرده است که در آن گوگل به باکمن پیشنهاد مرده تا  پول گوشی اش را از گوگل پس بگیرد و گوشی پیکسل اکس ال اش را برای گوگل پس فرستد.

با پیشنهاد پس گرفتن پول از طرف گوگل، به نظر می رسد این کمپانی به خودش اعتماد کافی را ندارد تا بتواند پیکسل هایی بدون مشکل صدا را عرضه کند. البته چند روز پیش آقای باکمن توانسته تا با دستکاری رام گوشی پیکسل اکس ال اش مشکل صدای گوشی را برطرف کند اما این کار کمی تخصصی است و از عهده هر کسی بر نمی آید، ضمن این که همچین کاری باعث باطل شدن گارانتی گوشی نیز می شود.

در حال حاضر پیشنهاد عجیب گوگل با آقای باکمن باز پس گرفتن پول و خرید گوشی از کمپانی دیگری می باشد. اما آقای باکمن همچین هدفی نداشته است و امید داشت تا تیم پشتیبانی گوگل برای مشکلات گفته شده راه حلی را پیشنهاد دهد. به طور کلی کاربران به دنبال راه چاره ای برای مشکل صدای گوشی های پیکسل اکس ال هستند، اما اینطور که به نظر می رسد این توقع زیادی از سوی کاربران است و بهترین کار خرید گوشی دیگری است!

منبع: phonearena.com


نظر خود را بنویسید

avatar