آیا گلکسی اس ۸ سامسونگ با قلم S Pen عرضه خواهد شد؟!

آیا گلکسی اس ۸ سامسونگ با قلم S Pen عرضه خواهد شد؟!

طبق گزارش جدیدی از منابع چینی، گلکسی اس ۸ احتمالا با یک قلم S Pen به عنوان یک لوازم جانبی خارجی عرضه خواهد شد. اگر این خبر درست از آب در آید، گلکسی اس ۸ اولین گوشی از سری گوشی های گلکسی اس خواهد بود که از قلم استایلوس پشتیبانی می کند.

در حال حاضر در بین گوشی های سامسونگ، قلم S Pen تنها مختص گوشی های سری نوت بوده که این قلم از استقبال خوبی هم از سوی کاربران همراه بوده است، اما با توجه به مشکلاتی که برای گوشی گلکسی نوت ۷ پیش آمد و سامسونگ مجبور به جمع آوری آنها از سطح بازار شد، خیلی بعید نیست که سامسونگ جای خالی نوت ۷ را با گلکسی اس ۸ به همراه S Pen پر کند. شاید عرضه گلکسی اس ۸ با قلم S Pen تسکینی بر درد طرفداران وفادار نوت ۷ باشد.

بر اساس آخرین شایعات در مورد گوشی گلکسی اس ۸، این گوشی در چند مدل در اندازه های ۵٫۱ تا ۶٫۲ اینچی عرضه خواهد شد که به این ترتیب قلم S Pen برای این فبلت بیش از پیش معنا پیدا می کند. البته بر اساس وبسایت weibo بعید است که این قلم مانند نوت۷ در دل گلکسی اس ۷ جای بگیرد و احتمالا به عنوان لوازم جانبی در جعبه قرار می گیرد یا بصورت جداگانه قابل خریداری خواهد بود. اگر قرار به عرضه قلم S Pen برای گلکسی اس ۸ باشد، تعبیه جایی برای قلم در خود گوشی، هم روند طراحی سری گلکسی اس را برهم می زند و هم اینکه این سری از گوشی خیلی شبیه سری های نوت خواهد شد.

شدیدا توصیه می کنیم که اخباری از این قبیل که شایعه هستند و توسط کمپانی های سازنده تایید نشده است را با عینک تردید نگاه کنید و تا معرفی رسمی این گوشی تا چند ماه آینده منتظر بمانید.

منبع: SamMobile


 

نظر خود را بنویسید

avatar