بهترین تکنولوژی های سال ۲۰۱۶

بهترین تکنولوژی های سال ۲۰۱۶

بعید است که از سال ۲۰۱۶ به عنوان یکی از سال های خاص یاد شود. اکثر مردم از اتفاقاتی که در این سال اتفاق افتاد خوشحال نبودند، البته ما قصد داریم جنبه مثبت این سال را در نظر گرفته و بررسی بهترین های تکنولوژی در این سال بپردازیم.

قبل از این که به نظاره سال ۲۰۱۷ بپردازیم و به ببینیم چه تکنولوژی های در این سال عرضه خواهد شد، اجاره بدهید نگاهی به بهترین های تکنولوژی در بخش های مختلف در سال ۲۰۱۶ که توسط متخصصان سایت techradar انتخاب شده است داشته باشیم.

بهترین گوشی هوشمند

۱-سامسونگ گلسی اس ۷ edge

سال ۲۰۱۶ ممکن است یادآور منفجر شدن گلکسی نوت ۷ باشد، اما اگر این موضوع را کنار بگزاریم سالی بزرگ برای سامسونگ خواهد بود. سامسونگ گلکسی اس ۷  اج از بدو ورود تبدیل به تیتر خبرها شد.

دوربین بهتر، باتری با عمر بالا و طراحی عالی، صفحه نمایش استاندارد و قابی با اندازه مناسب که این گوشی را تبدیل به یک گوشی خوش دست کرده است. اپل باید از این گوشی چند نکنه یاد بگیرد. این گوشی ضدآب بوده و در صورتی که از دست شما روی کف زمین بیافتاد آسیب کمی خواهد دید.

۲- سامسونگ گلکسی اس ۷

کوچکتر و کمی پایین تر از اس ۷ edge، اما با همان دوربین و نرم افزار یکسان، اگر یک گوشی کوچک می خواهید اس ۷ یک گزینه مناسب است.

۳-آیفون ۷ پلاس

گوشی بزرگ ۵٫۵ اینچی، اما با دوربین دوگانه با قابلیت زوم بالا و صفحه نمایش حساس به فشار از ویژگی های مهم آیفون ۷ پلاس می باشد. عمر باتری این گوشی نیز فوق العاده است.


بهترین تبلت

۱-آیپد پرو ۹٫۷ اینچی

در نگاه اول مانند آیپد ایر ۲ می باشد، اما قطعا آیپد پرو ۹٫۷ اصلا مانند آن نیست. اینجا اپل آیپد را از ۱۲ اینچی به اندازه کوچکتری تبدیل کرده است تا حمل و کار کردن با آن راحت تر باشد.

آیپد پرو ۹٫۷ با صفحه نمایشی که برای کار با آن می توان از قلم استفاده کرد، تبدیل به بهترین تبلت گرافیکی شده است. این تبلت همچنین دارای ۴ بلندگو بوده که بهترین کیفیت صدا را در بین تبلت های ۱۰ اینچی دارد. دوسال پیش قابلیت های اپل ایر ۲ غیر قابل تصور بود اما آیپد پرو ۹٫۷ واقعیتی ساخته شده است.

۲-سامسونگ گلکسی تب ۲

با پیشرفتی نسبتا آرام سامسونگ گلکسی تب دوباره به لیست بهترین ها بازگشته است. اما بار دیگر سامسونگ خود را در زمینه طراحی اثبات کرده است.

۳-آیپد مینی ۴

این همان تبلت دوست داشتنی قدیمی ماست، اما با حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی تبدیل به یک دستگاه فوق العاده شده است.


بهترین دستگاه پوشیدنی

۱-اپل واچ ۲

دومین ساعت اپل با ویژگی های جدیدش تبدیل به یک ابزار کاملا مفید شده است. این ساعت در حال حاضر مجهز به GPS است و از بک ابزار مد و زیبایی به یک لوازم جانبی مفید تبدیل شده است. این ساعت در مقابل آب مقاوم بوده و باتری آن دارای عمر بالایی می باشد.

این ساعت کاملا ضدآب بوده و صفخه نمایش آن از نسخه قبلی روشن تر است. تنها مشکل آن این است که از نظر طاهری کاملا شبیه به نسخه قبلی خود می باشد.

۲-فیبیت شارژ ۲

شما می توانید یک ساعت ورزشی عالی با اندازه مناسب دریافت کنید. سنسور HR، صفحه نمایش نسبتا بزرگ و GPS از ویژگی های این دستگاه می باشد.

۳- Google Daydream View

هدست واقعیت مجازی موفق گوگل که دارای پوشش پارچه ای می باشد و دارای قیمت مناسبی می باشد. این هدست با توجه به داشتن پوشش پارچه ای به راحتی قابلیت تمیز شدن دارد و با تمام گوشی های که از پلتفرم دی دریم پشتیبانی می کنند سارگاری دارد.


بهترین تلویزیون

۱-پاناسونیک سری DX902

اگر شما یک تلویزیون می خواهید که با آن آینده را تجربه کنید هیچ گزینه ای بهتر از  Panasonic DX902 نیست. نه تنها از استاندارهای جدید HDR و ۴K پشتیبانی می کند، دارای قیمت مقرون به صرفه ای هم می باشد.

شما با این تلویزیون تصاویر را با بهترین کیفیت ممکن می بیند. این تلویزیون همچنین قابلیت پخش تصاویر به صورت ۳ بعدی را نیز دارد.

۲- الی چی سری OLED E6

OLED نمی تواند اوج زوشنایی را با LCD های مطابقت دهد، اما اگر می خواهید محیطی سینمایی را تجربه کنید عملکرد فوق العاده ای خواهد داشت.

۳-سامسونگ سری KS9500

این تلویزیون زقیب پاناسونیک  DX 902 بوده و تصاویر HDR را با کیفیت فوق العاده ای نشان می دهد.


بهترین ابزار بازی

۱- HTC Vive

بالاترین استاندارد در سخت افزارهای واقعیت مجازی، HTC Vive به ما نشان داده که واقعیت مجازی چه قابلیت هایی دارد و این قابلیت ها چقدر شگفت انگیز است. مطمئا یکی از بهترین تجربه ها واقعیت مجازی شبیه ساز شغل بوده است که شما می بینید که در پشت یک پیشخوان قرار گرفته و وظایفتان را باید انجام دهید. اما این دستگاه این کار را ۱۰۰۰ برابر جذاب تر از زندگی واقعی برای شما انجام می دهد و شما آن را ترجیح می دهید. شما برای تجربه این کار نیاز به فضایی بزرگ دارید.

۲- ایکس باکس وان اس

ممکن است سونی برنده رقابت نسل اول کنسول ها باشد، اما در سال ۲۰۱۶ مایکروسافت با ایکس باکس وان اس این عنوان را پس گرفت.

۳-پلی استیشن VR

قیمت آن نصف HTC Vive بوده و شما می توانید با استفاده از آن طعم واقعیت مجازی را تجربه کنید.


بهترین بازی

۱-Overwatch

Overwatch هم دقیقا مانند دیگر عناوین این سازنده، شاهکاری فوق‎العاده از کار در آمده است و بازخوردها و امتیازاتی که دریافت کرد نیز کاملا موید همین نکته هستند که با یکی از برترین بازی‎های سال ۲۰۱۶ میلادی طرف هستیم.

این یک بازی سبک تیراندازی بوده و شبیه به بازی قلعه ۲ یکی دیگر از بازی های کلاسیک بلیزارد می باشد.Overwatch بازی عجیبی است. اگر سعی کنید حفره‌ای در آن پیدا کنید، بلیزارد را می‌بینید که پیش از شما، به آن موضوع رسیده و آن را برطرف کرده و درحالی که از شما دور می‌شود، برای شما دست تکان می‌دهد. باید اعتراف کرد که Overwatch عملکردی بی‌نظری و طراحی بسیار خوبی دارد. روند بازی، سراسر لذت بخش است و ایرادی در آن نمی‌بینید. شاید بتوان مشکل اصلی آن را در عدم عرضه عنصری جدید دانست. Overwatch چیز کاملا جدیدی نیست، اما شاید بتوان آن را بهترین از نوع خود دانست که یک عنوان بسیار پایدار و محکم است.

۲-DOOM

بهتر از چیزی که ما همیشه انتظار داشتیم،DOOM تحولی در بازی های کلاسیک است که با حفط ویژگی های قدیمی قابلیت های جدیدی به آن اضافه شده است.

۳-Uncharted 4: A Thief’s End

بازی Uncharted 4: A Thief’s End توانست مرز بین فیلم‌های پرخرج هالیوودی و بازی‌های ویدیویی را کمتر کند. داستان سرایی، دیالوگ‌ها و ترکیب آن‌ها با لذت‌بخش‌ترین المان‌های گیم‌پلی، گواه این ادعا است.

منبع: techradar.com


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar