چیزهایی که احتمالا در مورد ایرپاد های اپل نمی دانید؛ هدفون های بیسیم و گران قیمت اپل

چیزهایی که احتمالا در مورد ایرپاد های اپل نمی دانید؛ هدفون های بیسیم و گران قیمت اپل

یکی از گجت هایی که این چند ماهه سروصدای زیادی کرد و کاربران از آن استقبال خوبی کردند، ایرپاد های بیسیم اپل بود. با اینکه اپل با بد قولی هایش ایرپاد ها را دو ماه با تاخیر به بازار عرضه کرد اما کاربرانی که آنها را خریداری کرده اند بسیار از آنها راضی هستند. این گجت کاربران آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس را بیشتر از دیگر دارندگان آیفون ها مورد هدف قرار داده است، چرا که فقدان جک ۳٫۵ میلی متری هدفون کاربران را اجبار به استفاده از هدفون های لایتنینگ می کند و یا با خرج کردن مقداری پول می توانند هدفون های بدون سیم اپل را خریداری کنند.

طبق گزارشات کمپانی تولید کننده ایرپاد ها که در چین قرار دارد با توان بالایی در حال تولید هرچه بیشتر این هدفون های بیسیم هستند. طبق گزارشات تقاضای بالای ایرپاد ها اپل را مجبور کرده تا تولید این گجت محبوب را افزایش دهد.

ایرپاد ها گجت های هوشمندی هستند. با باز کردن درب ایرپاد بطور خودکار آنها به آیفون شما متصل می شوند و به محض اینکه آنها را داخل گوش تان بگذارید موسیقی پخش می شود. با در آوردن ایرپاد ها هم بصورت اتوماتیک موسیقی در حال پخش تان متوقف می شود. همچنین زمانی که ایرپاد ها داخل گوشتان هستند با دو بار زدن بر روی آن سیری فعال می شود و می توانید دستور های صوتی را به این دستیار دوست داشتنی بدهید.

ایرپاد ها کی توانند ۵ ساعت مداوم شارژ نگه دارند و ۱۵ دقیقه گذاشتن ایرپاد ها داخل جعبه شان ۳ ساعت اضافه به ایرپاد ها شارژ اضافه می کند. یک بار شارژ کامل جعبه ایرپاد ها هم جوابگوی ۲۴ ساعت گوش دادن به موسیقی می باشد. ایرپاد ها بصورت رسمی با قیمت ۱۵۹ دلار از فروشگاه آنلاین اپل قابل خریداری هستند که البته فعلا در ایران با قیمت های نجومی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می رسد. اگر مایل به خرید این گجت هستید چند هفته ای صبر کنید  تا قیمت آن متعادل شود. پیش بینی می کنیم در ماه آینده قیمت ایرپاد ها در بازار ایران به ۷۰۰ تا ۸۰۰ هزار تومان برسد.

منبع: Phone Arena


 

نظر خود را بنویسید

avatar