طبق شایعات، Crash Bandicoot N. Sane Trilogy،در ۲۸ فوریه منتشر می شود

طبق شایعات، Crash Bandicoot N. Sane Trilogy،در ۲۸ فوریه منتشر می شود

یکی از محبوب ترین بازی های نسل های گذشته کنسول پلی استیشن، سری بازی های Crash Bandicoot بود. در مراسم PlayStation Experience 2016 اعلام شد که نسخه بازسازی شده این مجموعه در سال آینده به کنسول های نسل جدید خواهد آمد. این خبر به همراه انتشار انحصاری های بسیار دیگر، طرفداران را بسیار خوشحال کرد. اما هیچ خبری در مورد تاریخ عرضه این بازی منتشر نشد.

حدسی که زده شد، عرضه این بازی در سال ۲۰۱۷ بود. امروز شایعه ای منتشر شده که ادعا می کند بازی در تاریخ ۲۸ ماه فوریه، یعنی ۱ ماه و نیم دیگر، منتشر خواهد شد. این شایعه توسط یک فروشگاه برزیلی آغاز شده که تاریخ انتشار این بازی برای فروش را، ۲۸ فوریه ۲۰۱۷ اعلام کرده است. نام این فروشگاه Zillion Games است که اگر درست بگوید، می توانیم کمتر از دو ماه دیگر Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را با گرافیک نسل هشتمی تجربه کنیم.

در پاسخ به این شایعه دو جبهه گیری وجود دارد. برخی معتقدند ۲ ماه زمان کمی برای تبلیغات چنین بازی بازی محبوبی است و شایعه را رد می کنند. اما عده ای هم هستند که اعتقاد دارند این بازی بیش از ۱ سال است که در حال توسعه است و امکان عرضه آن در تاریخ ذکر شده و جود دارد. به هر حال هر چه به تاریه ۲۸ فوریه نزدیک شویم اطلاعات بیشتری از این بازی و اینکه آیا واقعا در تاریخ مذکور منتشر خواهد شد یا نه بدست خواهیم آورید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar