نگاهی اجمالی به گوشی تازه معرفی شده ایسوس به نام زنفون ۳ زوم

نگاهی اجمالی به گوشی تازه معرفی شده ایسوس به نام زنفون ۳ زوم

در نمایشگاه CES امسال، کمپانی ایسوس فعالیت بسیار خوبی را از خودش نشان داد. این کمپانی از اولین گوشی هماهنگ با گوگل دیدریم و گوگل تانگو با نام ZenFone AR رونمایی کرد. ایسوس همچنین در این نمایشگاه از گوشی دیگری با نام زنفون ۳ زوم پرده برداشت که یک گوشی مختص عکاسی می باشد. با اینکه مشخصات این گوشی روی کاغذ چنگی به دل نمی زند و این گوشی به عنوان یک گوشی میان رده ای قلمداد می شود، اما ویژگی های آن بسیار جذاب می باشد.

همانطور که از نام گوشی مشخص است، باید انتظار یک دوربین فوق العاده را از این گوشی داشته باشیم. زنفون ۳ زوم یک سنسور دوربین بزرگ دارد که نسبت به گوشی های دیگری که تا کنون دیده اید شاید کمی عجیب به نظر برسد. بگذارید توضیحات ابتدا با دوربین جلوی گوشی شروع کنیم. دوربین سلفی زنفون ۳ زوم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی ساخت سونی با دیافراگم ۲ می باشد که مجهز به فلش توسط صفحه نمایش هم هست. در واقع در نور کم برای ثبت یک تصویر خوب صفحه نمایش نور بیشتری را ساطع می کند.

در پشت دستگاه دو دوربین وجود دارد. دوربین اصلی ساخت سونی و ۱۲ مگاپیکسل با دیافراگم ۱٫۴ می باشد که ایسوس اسم آن را تکنولوژی سوپر پیکسل گذاشته است. ایسوس ادعا کرده که این دوربین ۲٫۵ برابر نور بهتری را نسبت به آیفون ۷ پلاس به ارمغان می آورد. همچنین این دوربین به لرزشگیر اپتیکال ۴ محوره نیز مجهز می باشد.

دوربین دومی که در پشت دستگاه به چشم می خورد، دوربین زوم ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم ۱۲ برابری است که البته ۲٫۳ برابر زوم آن تنها اپتیکال می باشد. این دوربین به فناوری فوکوس خودکار لیزری و فناوری تشخیص چهره نیز مجهز است. دوربین این گوشی پس عرضه عرضه جهانی آن در یک مطلب جداگانه در وبسایت دیجی شو بررسی خواهد شد.

زنفون ۳ زوم تنها ۷٫۹۹ میلیمتر ضخامت دارد اما با این ضخامت کم، باتری آن قادر است تا ۴۲ روز در حالت استندبای، ۸٫۵ ساعت در حالت گشت استریم لایو و ۶٫۴ ساعت فیلمبرداری به صورت ۴K دوام بیاورد. در قلب گوشی پردازنده اسنپدراگون ۸ هسته ای ۶۲۵ قرار گرفته است. باتری گوشی نیز ظرفیت معادل ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت دارد. جای دادن این مشخصات عالی در گوشی ای به این نازکی واقعا عجیب است. حتی ایسوس برای این گوشی جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون هم تعبیه کرده است!!! :دی

زنفون ۳ زوم از ماه آینده برای خرید در دسترس قرار میگیرد اما هنوز ایسوس چیزی در مورد قیمت گوشی مطرح نکرده است اما قطعا با قیمت یک گوشی پرچمدار روبرو نخواهیم بود.

منبع: Phone Arena


 

نظر خود را بنویسید

avatar