درآمد بازی Super Mario Run به ۳۰ میلیون دلار رسید

درآمد بازی Super Mario Run به ۳۰ میلیون دلار رسید

بازی Super Mario Run چند وقتی است با نظرات ضد و نقیضی عرضه شده. این بازی با تبلیغات بسیار گسترده ای از سوی نینتندو هایپ شد. اما زمانی که بازی عرضه شد، با نقدهای بسیار ضعیفی مواجه، و تا جایی پیش رفت که باعث افت سهام شرکت نینتندو شد. همان طور که می دانید، این بازی برای چند مرحله ابتدایی آن کاملا رایگان است و برای دسترسی به مراحل کامل نیاز دارید تا مبلغ ۱۰ دلار را برای آن بپردازید. یکی از دلایلی هم که این بازی با استقبال مواجه نشد، مراحل کم آن است.

تنها دلیلی هم که باعث شد تا این بازی رکوردزنی کند، صرفحا حس نوستالژیکی بود که کاربران به Super Mario Run داشتند. شاید خود نینتندو هم می دانست بازی کاملی نساخته و صرفا با رایگان کردن مراحل ابتدایی بازی قصد رکوردزنی و تبلیغ داشته. اما شاید تا حدودی هم در این کار موفق شده باشد. خبری که جدیدا منتشر شده نشان می دهد که شرکت نینتندو درآمدی ۳۰ میلیون دلاری از Super Mario Run بدست آورده.

این رقم قطعا می توانست بیشتر از این ها باشد. اگر نینتندو می توانست از خریدهای-درون-اپی در بازی بهره گیرد، قطعا بهتر می توانست درآمد کسب کند. اما با بازخورهای منفی که از سمت کاربران ملاحضه شده، احتمالا کاربران قبل از خرید یا پرداخت پول، بیشتر تفکر خواهند کرد. این بازی فعلا فقط برای سیست عامل iOS در دسترس قرار دارد اما خبر تازه دیگری که منتشر شده این است که نسخه اندرویدی این بازی هم به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.


 

نظر خود را بنویسید

avatar