فروش کنسول پلی استیشن ۴ به عدد ۵۳ میلیون واحد رسید!

فروش کنسول پلی استیشن ۴ به عدد ۵۳ میلیون واحد رسید!

بر خلاف رقیب خود که هیچ آماری از فروش کنسول خود منتشر نمی کند، شرکت سونی به طور رسمی اخبار و اطلاعاتی را از میزان فروش کنسول نسل هشتمی خود منتشر می کند. جدیدا این شرکت اعلام کرده که کنسول محبوبش موفق شده در تعطیلات امسال ۶٫۲ میلیون دستگاه پلی استیشن ۴ بفروشد. این کنسول در مجموع حدود ۵۳ میلیون واحد رسیده که واقعا فوق العاده است.

در زمان نعطیلات، ۵۰.۴ میلیون عدد بازی پلی استیشن ۴ به‌صورت دیجیتالی و فیزیکی فروخته شده در میان آن ها، Uncharted 4: A Thief’s End تا به امروز ۸ میلیون نسخه تا فروخته است. این تعداد شامل بازی‌ های موجود در باندل‌ های پلی استیشن ۴ نیز می باشد. اندرو هاوس، مدیرعامل سونی هم در این باره اظهار نظر کرده که در ادامه با هم می خوانیم:

تعطیلات امسال برای ما یکی از بهترین تعطیلات بود. لازم می دانم از همه همکاران و کاربران برای پشتیبانیشان تشکر کنم. بزرگترین هدف ما برای سال ۲۰۱۷، عرضه بازی های بزرگ و بسیار با کیفیت برای کنسول پلی استیشن ۴ است.همچنین افزایش کیفیت بازی های هدست واقعیت مجازی، پلی استیشن وی آر جزو مهمترین اهداف ما است. پشتیبانی از کنسول پلی استیشن ۴ پرو و پلی استیشن ۴ همیشه در دستور کار ما قرار خواهد داشت تا بتوانیم بهترین محیط برای بازی را برای کاربران فراهم سازیم.

 

سونی در سال ۲۰۱۶ سه سخت افزار جدید، یعنی پلی اسیتشن ۴ اسلیم، پلی استیشن ۴ پرو و پلی استیشن وی‌ آر را عرضه کرد. خانواده کنسول‌ های پلی استیشن به‌صورت کلی ۵۳.۴ میلیون عدد به‌فروش رسیده اند. پیش بینی می شود که با عرضه بازی های انحصاری از سوی شرکت سونی و عرضه باندل های متنوع، فروش این کنسول بیشتر هم بشود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar