گوشی اندروید نوکیا ۶ رونمایی شد؛ این گوشی در چین توسط SD-430 ساخته خواهد شد

گوشی اندروید نوکیا ۶ رونمایی شد؛ این گوشی در چین توسط SD-430 ساخته خواهد شد

اوایل امروز جعبه ای را مشاهده شده استکه فکر می کنیم متعلق به نوکیا ۶ باشد، از طرفی هم HMD با یک مصاحبه مطبوعاتی از رونمایی از گوشی جدید نوکیا خبر داد. این گوشی احتمالا در روز یکشنبه معرفی خواهد شد، توجه داشته باشید که HMD مجوز استفاده از نام تجاری نوکیا در تلفن های همراه را دارد.

نوکیا ۶ از محافظ گوریلا گلس استفاده کرده و صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی آن دارای رزولوشن ۱۰۸۰x1920 بود و از کیفیت Full HD برخوردار است. پردازنده این گوشی هشت هسته ای و از سری اسنپدراگون ۴۳۰ می باشد و برای پردازنده گرافیکی از آدرنو ۵۰۵ استفاده شده است. در این گوشی از نسخه ۳٫۰ سیستم شارژ سریع استفاده شده است که چهار برابر سریعتر از سیستم شارژ معمولی گوشی را شارژ می کند. دوربین عقب نوکیا ۶، ۱۶ مگاپیکسلی بوده و از تکنولوژی فوکوس لیزری خودکار PDAF در آن استفاده شده است و دوربین جلوی آن که برای سلفی گرفتن استفاده می شود، ۸ مگاپیکسلی می باشد. این گوشی اوایل امسال در سایت JD.com عرضه خواهد شد و قیمت آن حدودا ۲۴۵ دلار می باشد. HMD چین را به دلیل تعداد بالای کاربران گوشی های هوشمند ( ۵۳۹ میلیون کاربر در سال ۲۰۱۷ پیش بینی می شود) و همچنین ارزش بالای طراحی و کیفیت گوشی برای عرضه گوشی نوکیا ۶ انتخاب کرده است.

آرتو ناملا، مدیر عامل HMD Global گفت:

مدت کوتاهی از معرفی HMD Global می گذرد. از همان ابتدا اعلام کردیم که ما قصد داریم با سرعت بالا به سمت ایفای نقش در بازار گوشی هوشمند رفته و محصولاتی مورد نیاز کاربران ارائه دهیم. نوکیا ۶ نتیجه توجه به مصرف کنندگانی است که تمایل به استفاده از یک گوشی با طراحی زیبا و با دوام دارند.

هدف ما ارائه محصولاتی با کیفیت و مطابق با نیاز مصرف کننده در همه بازارها می باشد. ما امروز با گوشی با کیفیت نوکیا ۶ شروع کرده ایم که استفاده از آن می تواند یک تجربه فوق العاده برای کاربران چینی باشد. ما در اوایل سال جاری از دیگر محصولاتمان رونمایی خواهیم کرد.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar