محصول جدید شرکت سامسونگ، Galaxy Tab S3 یک قدم به عرضه نزدیک تر شد

محصول جدید شرکت سامسونگ، Galaxy Tab S3 یک قدم به عرضه نزدیک تر شد

نسل تازه ای از Galaxy Tab های شرکت سامسونگ، Galaxy Tab S3 ، قرار بود طبق برنامه در سال گذشته عرضه شود. اما به دلایلی شرکت کره ای تصمیم گرفت تا عرضه این محصول را به تاخیر بیندازد. پیش تر اخباری در مورد این محصول منتشر شده بود. طبق گزارشات منتشر شده از این محصول، شرکت کره ای قرار بود در ماه سپتامبر این محصول را در مراسم IFA معرفی کند. اما این چنین نشد و عرضه این محصول به تعویق افتاد.

اما احتمالا به خاطر فاجعه ای که برای گلکسی نوت ۷ اتفاق افتاد، سامسونگ تصمیم گرفت تا عرضه محصول تازه را برای ماه های اولیه سال ۲۰۱۷ به تاخیر بیاندازد. پس احتمالا باید در چند ماه آینده این محصول را در بازارها ببینیم. این محصول جدید به تازگی در وبسایت Bluetooth.org مشاهده شده و ظاهرا تبلتی با همین نام و کد SM-T825، مجوز Wi-Fi خود را دریافت کرده.

هنوز مشخص نیست که این شرکت کره ای برای عرضه این محصول تا ماه فوریه صبر می کند یا باید در همین هفته های آتی منتظر معرفی و عرضه این محصول باشیم. اما چیزی که به طور قطع می توان از آن اطمینان داشت این است که بخاطر دریافت گواهی Wi-Fi و Bluetooth خود، Galaxxy Tab S3 به زودی معرفی خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar