کپ کام می گوید Resident Evil 7: Biohazard سخت ترین نسخه سری خواهد بود

کپ کام می گوید Resident Evil 7: Biohazard سخت ترین نسخه سری خواهد بود

تنها ۱۵ روز تا عرضه یکی از بازی های مورد انتظار سال مانده است. Resident Evil 7: Biohazard نام عنوانی است که شرکت سازنده آن، کپ کام، مدت ها است روی آن کار کرده تا بتواند یک عنوان قوی را عرضه کند. با توجه به تریلرهایی که از بازی دیدیم، می توانیم منتظر عرضه یک بازی فوق العاده باشید. شرکت سازنده بازی سعی کرده تا با تغییراتی در بازی نوآوری هایی ایجاد کرده و همزمان حسی نوستالژیک را در گیمرها به وجود آورد.

سری های قبلی این عنوان به صورت سوم شخص دنبال می شد اما در Resident Evil 7: Biohazard، زاویه دوربین به اول شخص تغییر یافته که می تواند به حس ترسی که کاربران قرار است تجربه کنند بیافزاید. یکی دیگر از دلایل این کار احتمالا پشتیبانی هر چه بهتر از هدست های واقعیت مجازی باشد. تجربه این عنوان به صورت عادی ترسناک خواهد بود چه برسد که با یک هدست واقعیت مجازی تجربه شود.

تغییر دیگری که در بازی مشاهده خواهیم کرد، تغییر سبک بازی از اکشن/ترسناک به ترسناک است. در سری های گذشته این عنوان، تمرکز بازی روی جنبه های اکشن بازی بود. شخصیت اصلی بازی هم که شما نقش کنترل آن را بر عهده داشتید یک نیروی پلیس خبره بود. اما در این نسخه از بازی شما کنترل یک فرد عادی را در دست خواهید داشت که به دنبال همسر گمشده خود می گردد. بنابراین شما تغییرات را احساس خواهید کرد چرا که شخصیت اصلی بازی نه قدرت یک نیروی خبره پلیس را دارد و نه در نیراندازی حرفه ای است. شرکت کپ کام به تازگی در مورد میزان سختی بازی صحبت کرده که در ادامه با هم خواهیم دید.

هاجیمه هوریوچی (Hajime Horiuchi) طی مصاحبه‌ ای با مجله‌ رسمی اکس‌ باکس، در مورد میزان سختی بازی گفت:

سختی بیشتر این بازی نسبت به نسخه‌ های قبلی سری Resident Evil قطعا از روی عمدی است. قصد ما تمرکز بازی بر روی عامل ترس بود تا اکشن. می خواستیم بازی بسازیم که زمانی که شما با یک موجود درگیر می شوید، امکان کشته شدنتان وجود داشته باشد.

Resident Evil 7: Biohazard در تاریخ ۲۴ ژانویه‌ی ۲۰۱۷ (۵ بهمن ۱۳۹۵) برای کنسول های اکس‌ باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌ های شخصی عرضه خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar