ویژگی Game Mode ویندوز ۱۰ باعث بهبود اجرای بازی های کامپیوتری می شود

ویژگی Game Mode ویندوز ۱۰ باعث بهبود اجرای بازی های کامپیوتری می شود

یکی از نقاط قوت ویندوز ۱۰، پشتیبانی بسیار خوب آن از بازی های کامپیوتری است. چندی پیش شایعه شده بود که در آپدیت بعدی این سیستم عامل، ویژگی جدیدی به آن اضافه خواهد شد که “Game Mode” نام دارد. همان طور که از نامش مشخص است، این قابلیت به اجرای هر چه بهتر بازی های کامپیوتری روی سیستم شما کمک شایانی خواهد کرد. البته تمام این ادعاها شایعه ای بیش نبود تا اینکه بالاخره شرکت مایکروسافت آن را به طور رسمی تایید کرد. با اینکه از عرضه این ویژگی برای کامپیوترها اطمینان حاصل کردیم، اما هنوز جزئیات زیادی در این مورد منتشر نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه با ما همراه باشید!

مایک ابرا (Mike Ybarra)، رئیس قسمت مهندسی اکس باکس، با انتشار پستی در یکی از وبسایت های مربوط به این پلتفرم، درباره ویژگی “Game Mode” نوشت:

“lما فعلا قسمت Game Mode را در اختیار توسعه دهندگان گذاشته ایم تا تست های مربوط روی آن انجام شود. به طور کلی هدف ما از این قابلیت این است که کامپیوتر شما در هنگام اجرای بازی های ویدئویی، کارایی بیشتری از خود نشان دهد. در آینده حتما جزئیات بیشتری در مورد این قابلیت منتشر خواهد شد”

همان طور که گفتیم، این ویژگی ابتدا به صورت یک شایعه منتشر شده بود. یکی از نکاتی که مورد بحث بود، پشتیبانی این قابلیت، تنها از بازی های ساخته شده با UWP بود که خوشبختانه تکذیب شد. حالا مطمئن هستیم که این قابلیت برای بازی های ساخته شده با Win32 هم اجرا خواهد شد و شما می توانید با کارایی بیشتری بازی های خود را تجربه نمایید. همان طور که پیش تر اشاره کردیم، اطلاعات بیشتری از این ویژگی، بزودی منتشر خواهد شد. قابلیت “Game Mode” قرار است در به روز رسانی جدید و بزرگ ویندوز گنجانده شود. این به روز رسانی در تاریخ نامشخصی در فصل بهار منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar