شایعه: گوشی گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۹ مارس معرفی خواهد شد

شایعه: گوشی گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۹ مارس معرفی خواهد شد

شایعه ای منتشر شده بود مبنی بر اینکه جدیدترین محصول شرکت سامسونگ، یعنی گوشی گلکسی اس ۸ ، در کنفراس شرکت سامسونگ در ماه آینده برگزار خواهد شد. اما تایید شد که این گوشی در آن مراسم حضور نخواهد شد. حال می توانیم حدس بزنیم که این گوشی چه زمانی عرضه خواهد شد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه با ما همراه باشید!

حتی با اینکه شرکت سامسونگ تاکید کرده بود که این گوشی جدید در مراسم MWC ماه فوریه معرفی نخواهد شد، اما بسیاری باز هم به شایعه پراکنی پرداختند که این گوشی در این مراسم رونمایی خواهد شد. منبع این خبر اعلام کرد که گوشی گلکسی اس ۸ در تاریخ ۲۹ مارس معرفی، و در اواخر ماه فوریه عرضه خواهد شد. این منبع همچنین اعلام کرد که مراسم معرفی در چند شهر ایالات متحده آمریکا و اروپا برگزار خواهد شد.

اگر بخواهیم با توجه به کنفراس های قبلی این شرکت حدس بزنیم، مراسم معرفی گلکسی اس ۸ در شهرهای نیویورک و لندن برگزار خواهد شد. این منبع همچنین در ادامه اعلام کرد که گلکسی اس ۸ از یک “کمپین تبلیغاتی رکورد-شکن” بهره خواهد برد که می تواند روی فروش آن تاثیر زیادی داشته باشد. با توجه به شایعات و تصاویری که از این گوشی منتشر شده، باید شاهد یک گوشی کامل باشیم. اگر سامسونگ بتواند اعتماد از دست رفته علاقمندانش را با یک گوشی سالم بدست آورد، قطعا شاهد فروش فوق العاده این محصول خواهیم بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar