بالاخره تصویری واقعی و تازه از گوشی گلکسی اس ۸ منتشر شد !

بالاخره تصویری واقعی و تازه از گوشی گلکسی اس ۸ منتشر شد !

همان طور که در خبرهای گذشته هم اعلام کردیم، جدیدترین گوشی شرکت سامسونگ به نام گلکسی اس ۸ قرار است در ماه مارس یا آپریل معرفی شود. تصاویر بسیار زیادی از این گوشی در فضای مجازی منتشر شد که برخی از آن ها کاملا فرضی بود. اما به تازگی یک تصویر جدید از گوشی گلکسی اس ۸ منتشر شده که به نظر می رسد تصویری واقعی از آن باشد.

این تصویر از Venture Beat و Evan Blass منتشر شده. این دو منبع در گذشته هم تصاویر دیگر از مدل های مختلف منتشر کرده بودند که طرح واقعی آن ها بود. بنابراین می توان تا حد زیادی به این تصویر و واقعی بودن آن اعتماد کرد. بنابر گزارشات منتشر شده، گوشی گلکسی اس۸ در دو مدل عرضه خواهد شد: یک مدل ۵٫۸ اینچی که از یک باتری ۳۰۰۰mAh بهره می برد و مدل دیگری صفحه ای ۶٫۲ اینچی داشته که از یک باتری ۳۵۰۰mAh استفاده می کند.

هر دو گوشی ۴ گیگابایت RAM داشته و حداقل حافظه آن ها نیز، ۶۴ گیگابایت خواهد بود. ظاهرا این دو گوشی در گوشه ها کمی خمیده خواهند بود. طرحی که پیش تر در مدل ها Edge دیده بودیم. یکی دیگر از نکات جالبی که می توان از تصویر فهمید، حذف دکمه Home از صفحه است. پیش تر شما برای Unlock کردن گوشی های سامسونگ از این دکمه استفاده می کردید که در آن یک اسکنر اثر انگشت هم وجود دارد. اما ظاهرا این شرکت تصمیم گرفته تا این حسگر را به کنار دوربین پشتی دستگاه انتقال دهد.

شایعه ای که پیش تر منتشر شده بود، احتمال می داد که شرکت سامسونگ قرار است دکمه Home را درون صفحه نمایش جاسازی کند که ظاهرا چنین اتفاقی فعلا نخواهد افتاد. ظاهرا حذف دکمه Home به سامسونگ کمک کرد تا نسبت صفحه نمایش به بدنه را به ۸۳% برساند. بنابراین گوشی های اس۸، نسبت به گوشی های ۵٫۸ و ۶٫۲ اینچی دیگر، اندازه ای کوچکتر خواهند داشت. در پائین گوشی هم پورت های USB Type-c و جک ۳٫۵ میلیمتری هدفون نیز مشاهده می شود. شایع شده که این گوشی به طور رسمی در تارخ ۲۱ آوریل معرفی خواهد شد که باید منتشر سامسونگ بمانیم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar