به روز رسانی جدید کنسول پلی استیشن ۴ ، پشتیبانی از هارد اکسترنال را به ارمغان می آورد

به روز رسانی جدید کنسول پلی استیشن ۴ ، پشتیبانی از هارد اکسترنال را به ارمغان می آورد

کنسول پلی استیشن ۴ قطعا یکی از محبوب ترین کنسول های تاریخ به حساب می آید. قیمت فوق العاده و قدرت آن باعث شده تا گیمرها یک پکیج کامل را به همراه داشته باشند. یکی از مسائلی که همیشه نبودش بسیاری را ناامید می کرد، عدم پشتیبانی این کنسول از هاردهای اکسترنال بوده. اما به تازگی خبری منتشر شده که به روز رسانی جدید کنسول پلی استیشن ۴ ، پشتیبانی از هاردهای اکسترنال را به همراه خواهد داشت. البته این تنها تغییر نبوده و ویژگی های دیگری هم به این کنسول اضافه خواهد شد.

نام این به روز رسانی که با نسخه ۴٫۵۰ شناخته می شود، Sasuke است و پس از نصب آن، شما می توانید هارد اکسترنال خود که از USB 3.0 پشتیبانی می کند را به پلی استیشن ۴ متصل نمایید. پس از نصب این به روز رسانی شما قادر خواهید بود تا از هاردهایی با ظرفیت ۸ ترابایت هم استفاده کنید. یکی از مشکلاتی که گیمرها همیشه با آن مواجه بوده اند، کم بودن ظرفیت هارد پلی استیشنشان بوده. البته شما قادرید هارد کنسولتان را ارتقاء دهید اما شاید دوست داشته باشید هارد خود را با خود حمل کنید. به روز رسانی sasuke این امکان را به شما می دهد که بازی های و محتویات دیگر را روی هارد خود نصب کنید. این امکان واقعا فوق العاده است و به شما این امکان را می دهد تا با خرید یک هارد اکسترنال، هم ظرفیت کنسول خود را افزایش داده و هم بتوانید اطلاعات دیگر خود را همیشه به همراه داشته باشید.

همچنین شما می توانید تصاویری که از درون بازی گرفته اید را به عنوان تصویر پس زمینه کنسولتان قرار دهید. این هم جزو قابلیت هایی بوده که دارندگان این کنسول مدت هاست منتظر آن هستند. این به روز رسانی دارای ویژگی های دیگری هم خواهد بود که در هفته های آینده اخبار بیشتری درباره آن منتشر خواهد شد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar