تاریخ عرضه بازی Death Stranding را تنها خود کوجیما می داند !

تاریخ عرضه بازی Death Stranding را تنها خود کوجیما می داند !

یکی از جنجال برانگیزترین عناوینی که معرفی شد، بازی Death Stranding است. سازنده این بازی را شاید بتوان مشهورترین بازیساز دنیا معرفی کرد. وی در کارنامه خود، ساخت عنوان Metal Gear را می بیند. سازنده ای که شرکت کونامی آن را به سونی باخت. آقای هیدئو کوجیما کارگردان این بازی مرموز است. به گفته خود ایشان، تنها کسی که تاریخ عرضه بازی Death Stranding را می داند و آن را مشخص کرده خودش است. اما فعلا قصد ندارد آن را به صورت عمومی بیان کند. یکی از مشکلاتی که شرکت کونامی با ایشان داشت، وسواس آقای کوجیما روی ساخت بازیهایش بود. به گفته کونامی ایشان با صرف وقت بسیار زیاد، باعث هزینه های بسیار بالا برای شرکت می شد.

این عنوان با بازی های قبلی وی تفاوت های بسیاری دارد. نورمن ریس که جزو هنرپیشگان بسیار محبوب سریال The Walking Dead می باشد هم در این بازی ایفای نقش می کند. گفتنی است که انتشار تریلر این بازی در E3 2016 سرو صدای بسیاری به راه انداخت و کاربران تشنه کسب اطلاعات بیشتری از این بازی هستند. از تریلرهایی که از این بازی منتشر شده، می توان فهمید که بازی سبکی علمی-تخیلی و کمی ترسناک داشته و صحنه های اکشن زیادی دارد. از زمان انتشار تریلرهای این بازی، اطلاعات بسیار کمی در مورد این بازی در دست بود تا اینکه بالاخره در مراسم RTX سیدنی خبر از مشخص بودن تاریخ عرضه بازی اعلام شد.

آقای کوجیما این خبر را زمانی که در پنل بازیسازان مراسم RTX سیدنی در حال صحبت بود اعلام کرد و گفت کاملا می داند که بازی قرار است چه زمانی منتشر شود اما وی فعلا قصد ندارد آن را به صورت عمومی بیان کند. اینکه آقای کوجیما صرفا قصد تشنه تر کردن هواداران را داشته یا حقیقت را بیان کرده هنوز مشخص نیست. بنابراین هواداران ایشان هنوز باید منتظر نشر اخبار جدید در این باره باشند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar