YouTube قابلیت جدیدی را برای پخش زنده ویدئو آماده کرده است

YouTube قابلیت جدیدی را برای پخش زنده ویدئو آماده کرده است

پخش زنده ویدئو به یکی از جدیدترین قابلیت های شبکه های اجتماعی تبدیل شده. Instagram و Facebook هر دو از این قابلیت پشتیبانی می کنند. نسخه دسکتاپ YouTube هم چنین قابلیتی را داراست اما ویژگی که گوگل به تازگی برای این سرویس تدارک دیده، مختص کاربرانی است که بیش از ۱۰٫۰۰۰ دنبال-کننده یا Subscriber دارند. این قابلیت به این دسته از کاربران کمک می کند تا بتوانند از طریق اپلیکیشن این سرویس، و از طریق گوشی هوشمند خود ویدئوی زنده منتشر کنند.

چنین قابلیتی برای بسیاری از این کاربران پراهمیت خواهد بود. چرا که دیگر مجبور نیستند همیشه تجهیزات و لپ تاپ خود را به همراه داشته باشند. برای دسترسی به این ویژگی ابندا باید جزو کسانی باشید که بیش از ۱۰٫۰۰۰ دنبال-کننده دارد. اگر جزو این گروه هستید، کافی است تا اپلیکیشن YouTube را روی گوشی هوشمند خود باز کنید و روی عبارت Capture کلیک کنید تا ویدئوی شما به صورت زنده استریم شود. این نوع ویدئوها هیچ تفاوتی با ویدئوهای عادی YouTube نداشته و کاملا قابل جست و جو می باشند.

همچنین اینکه پروتکل گوگل، ویدئوی شما را از استفاده نابجا و غیر قانونی دیگر افراد به دور نگاه می دارد. YouTube مدتی است که روی چنین ویژگی کار می کند. یکی از بزرگترین مشکلاتی که در پخش زنده گریبانگیر کاربران است، سرعت بسیار بالای چت زنده است. YouTube با کم کردن سرعت چت زنده به شما اجازه می دهد تا بتوانید مطالب کاربران در حال چت کردن را راحت بخوانید.

همان طور که گفتیم، سرویس های دیگر مانند Snapchat، Facebook و Instagram مدتهاست که از چنین قابلیتی پشتیبانی می کنند. YouTube اما فقط با نسخه دستکتاپ خود چنین امکانی را در اختیار شما قرار می داد. این سرویس برای اییکه از اپلیکیشن های دیگر عقب نماند تصمیم به ارائه چنین قابلیتی گرفته که می تواند بسیار مهم و کاربردی باشد.


 

نظر خود را بنویسید

avatar