لیست پرفروش ترین بازی های کشور بریتانیا ! GTA V باز هم در صدر جدول !

لیست پرفروش ترین بازی های کشور بریتانیا ! GTA V باز هم در صدر جدول !

لیست پرفروش ترین بازی های کشور بریتانیا باز هم منتشر شد. می توان به جرات گفت که بازی GTA V موفق ترین و پول ساز ترین بازی تاریخ به شمار می آید. این عنوان پس از عرضه برای کنسول های نسل هفتمی پلی استیشن ۳ و اکس باکس ۳۶۰، توانست فروش فوق العاده ای را تجربه کند. پس از آن، نسخه Remaster-شده این عنوان برای کامپیوترهای شخصی و کنسول های نسل هشتمی پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان منتشر شده تا بتواند دوباره به صدر جداول فروش بازگردد. اما این پایان کار نبود و بخش آنلاین این بازی با موفقیت چشمگیر، هنوز هم این بازی را در رتبه های ۱ تا ۵ فروش قرار داده. کیفیت بسیار بالای بازی های شرکت راکستار معمولا باعث فروش های بسیار خوب این عناوین می شوند. قطعا بازی GTA را می توان گل سرسبد بازی های این شرکت دانست.

عنوان Nioh پس از GTA V در رتبه دوم قرار داشته و پس از آن، بازی موفق شرکت کپ کام، یعنی Resident Evil 7: Biohazard قرار دارد. عناوین همیشگی FIFA 17 و Call of Duty: Infinite Warfare نیز در رتبه های بعدی قرار گرفتند. لازم است بدانید که شرکت Sledgehammer اعلام کرده که نسخه جدید بازی Call of Duty قرار است به ریشه های خود بازگشته و جنگ های قدیمی را دنبال کند. خبری که می تواند بسیار خوشحال کننده باشد. خصوصا برای طرفداران این فرنچایز فوق العاده محبوب.

لازم است بدانید که این لیست، نسخه دیجیتالی بازی ها را شامل نشده، بنابراین انتظار کمی تغییر در این لیست را داشته باشید. البته نه آنقدر که رتبه ها جابجا شوند. می توانید لیست ۱۰ بازی برتر را در ادامه ملاحضه فرمایید. همچنین می توانید لیست کامل را به تفکیک کنسول از اینجا ملاحضه فرمایید:

  1. Grand Theft Auto V
  2. Nioh
  3. Resident Evil 7: Biohazard
  4. FIFA 17
  5. Call of Duty: Infinite Warfare
  6. Battlefield 1
  7. Rocket League
  8. Hitman: The Complete First Season
  9. Overwatch
  10. Watch Dogs 2

 

نظر خود را بنویسید

avatar