استفاده ازکفپوش سه بعدی

استفاده ازکفپوش سه بعدی

برای معماری داخلی ساختمان ایده های متنوعی وجود دارد که با توجه به سلیقه و هزینه میتوان اجرا کرد. مثلا انواع دیوار پوش ها ، کفپوش ها و همچنین پوشش سقف متنوعی وجود دارد. ما دراین مقاله قصد داریم نوعی کفپوش پر طرفدار به نام کفپوش سه بعدی اصفهان را به شما معرفی کنیم. همچنین مزایا و معایب را بازگو کرده تا در انتخاب کفپوش مناسب شما را یاری دهیم.

کفپوش سه بعدی:

با همراه شدن معماری داخلی با فناوری جدید، کفپوش های مدرن و خاصی تولید شده . با ترکیب رنگ های اپوکسی و طرح های استیکری همراه با لایه های مقاوم ، کفپوش سه بعدی به وجود آمده است. این کفپوش ها که دارای مقاومت بالایی در مقابل اکثر آزمایشات نشان داده اند برای دکواسیون داخلی مورد استفاده قرار میگیرند.

انواع کفپوش اپوکسی:

کفپوش اپوکسی ساده

کفپوش اپوکسی ابرو بادی

کفپوش پارکینگی

کفپوش صنعتی

کفپوش بیمارستانی و…

کفپوش اپوکسی اصفهان انواع مختلفی دارد که با طرح ها متنوع در فضای مخصوص به خود قرار میگیرد . مانند کفپوش مناسب سرویس بهداشتی ، اتاق کودک و اتاق خواب. معمولا افراد برای انتخاب طرح سرویس بهداشتی ، طرح های دریایی را انتخاب میکنند زیرا این رنگ آبی احساس تمیزی را میدهد. دلیل استفاده از کفپوش سه بعدی این است که معایب دیگر کفپوش ها را ندارد و از همه مهم تر زد خش می باشند.

کفپوش اصفهان

مزایای کفپوش سه بعدی:

۱٫عمر طولانی و ضد خط و خش

۲٫شستشوی ساده و عایق رطوبت

  1. یکپارچگی و ترمیم راحت

۴٫تنوع طرح زیاد

۵٫آنتی باکتریال و کاملا بهداشتی

۶٫سرعت بالا در اجرا

۷٫انعطاف پذیری کفپوش ها

کفپوش سه بعدی اصفهان دارای مزایای بسیاری است و دیگر خبری از معایب کفپوش هایی مانند لمینت و … نمی باشد به همین دلیل است که طرفداران بسیاری پیدا کرده است. اما برای اجرا این کفپوش ها نیاز به آموزش و گذراندن دوره های تخصصی می باشد. اما ما در مقالات بعدی نحوه ی اجرا و مراحل کار را برای شما آموزش میدهیم. ما در مقالات بعدی دنبال کنید.

کفپوش اصفهان

کفپوش آسانسور:

همانطور که گفته شد کفپوش ها دارای انعطاف زیادی هستند که با کمی خلاقیت میتوان طرح های زیبایی را برای کف آسانسور اجرا کرد. در خارج از کشور معمولا از طرح هایی مانند گودال و طرح های هیجان انگیز استفاده میکنند اما در ایران معمولا طرح هایی مانند طبیعت و آرامبخش استفاده میکنند.

کفپوش آشپزخانه:

با اجرای کفپوش های متنوع برای آشپزخانه میتوان دکور داخلی خانه را به طور کلی تغییر داد حتی میتوان از این طرح ها برای دیوارها و همچنین سقف استفاده نمود. معمولا برای کفپوش آشپزخانه از طرح ها با رنگ شاد و روشن استفاده می نمایند زیرا هم نور را زیاد میکند هم اینکه نگ ها تیره خسته کننده هستند.

کفپوش اصفهان

کفپوش خودرو:

استفاده از کفپوش های سه بعدی مختص منازل نیست و کاربردهای زیادی دارد. نمونه جالب استفاده از کفپوش سه بعدی برا کف خودرو می باشد. که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما ازمزایای این کفپوش ها قابل شستشو بودن و مقاومت بسیار بالای این کفپوش ها می باشد.

نظر خود را بنویسید

avatar