۸ اشتباه متداول صاحبان کسب و کار های اینترنتی

۸ اشتباه متداول صاحبان کسب و کار های اینترنتی

بسیاری از  افراد با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اینترنت اقدام به راه اندازی کسب و کار اینترنتی میکنند اما گاهی اوقات در شروع کار به مسائلی برخورد می کنند ، که اگر از بروز آنها جلوگیری نکنند ممکن است باعث دلسردی آنها شود . پس اگر همچنان میخواهید کسب و کار خود را حفظ کنید این مقاله از طراحی سایت اصفهان را مطالعه کنید .

مشخص نکردن اهداف

بسیاری از افراد هنگامی که میخواهند  یک سایت برای کار خود راه اندازی کنند، دقیقا اهداف خود را مشخص نکرده اند مثلا میخواهند سایت فروش تجهیزات ساختمانی داشته باشند ولی به بازار آن و مخاطبان  فکر نکرده اند و اهداف خود را مشخص نکرده اند . پس لازم است قبل از شروع هر کسب و کاری اول اهداف و همه جوانب آن را مشخص کرد و یک برنامه کسب  وکار کامل آماده کرد.

عدم وجود برنامه کسب وکار اینترنتی

برای آغاز هر فعالیت اینترنتی باید به همه ابعاد و جزئیات آن کسب  وکار اندیشید و برنامه ریزی درستی انجام داد. مثلا درباره امکانات و تجهیزات ، خطهای تلفن ، آموزش های مرتبط ، حمل و نقل و بسته بندی و … .  باید  همه این موارد را بررسی کنید و پیش از ان که در شروع کار خود با مشکلی روبرو شوید آن را برطرف کنید.

کمبود زمان

اگر شما در نظر دارید که در اردیبهشت به فروش برسید  باید از چندین ماه پیش شروع به کار و فعالیت کنید مثلا از آذر ماه شروع کنید تا به درآمد برسید .  اما برای رسیدن به درآمد و موفقیت باید شما هزینه هایی را نیز پرداخت کنید. همیشه برای رسیدن به موفقیت باید هزینه هایی پرداخت کرد.

رعایت نکردن اصول سئو سایت

سئو سازی سایت از اصطلاحاتی است که هر صاحب  کسب و کاری اطلاعاتی درباره آن دارد اما با وجود این هنوز هم سایت هایی وجود دارد که حتی اصول اولیه سئو در آن رعایت نشده و بعد از چندین ماه این سوال برایشان پیش می آید که چرا موفق نشدند ، پس لازم است بدانید که سئو سایت یک دانش تخصصی است و سایتی در این زمینه موفق میشود که همه الگوریتم های  گوگل  و تمامی نکات سئو را در آن رعایت کرده باشند. برای  اطلاعات بیشتر میتوانید مقاله سئو چیست؟ را مطالعه کنید.

به روز نبودن سایت

اگر سایت شما به گونه ای باشد که کاربر بعد از  ورود به سایت از آن خارج شود تمام زحمات شما هدر رفته ، پس برای جذب مشتری باید سایت خود را مرتب آپدیت کنید و ظاهر و محتویات  و محصولات سایت را به روز رسانی کنید.حتی به روز کردن تصاویر سایت و وارد کردن تصاویر جدید برای محصولات میتواند بازدیدکنندگان بیشتری را به سایت شما رهنمون کند.

به جای مشتری فکر کنید

بسیاری از افرادی که کسب و کاری را شروع میکنند آن چیزی که به ذهن خودشان میرسد را انجام میدهند و اصلا خودشان را جای مشتری نمیگذارند که این درست نیست.گاهی لازم است ما از دریچه ذهن مشتری به سایتمان نگاه کنیم و سایت را با توجه به سطح فکر مخاطبان طراحی کرد. باید آن کاری را انجام داد که مشتری نیاز دارد . البته به این نکته توجه کنید که تنها نیاز مشتری کافی نیست بلکه باید کاری را انجام داد که رفاه اجتماعی انها را تامین کند.

عدم توجه به آمار های سایت

بسیاری از افراد صاحب سایت زمانی که با مشکلی روبرو میشوند به سراغ آمار بازدید سایت خود میروند اما این مشکل را حل نمیکند و شما به عنوان صاحب یک کسب و کار انلاین باید به طور مرتب آمار بازدید سایت خود را بررسی کنید تا از مشکلات احتمالی آگاه شوید و بتوانید آنها را برطرف کنید.

عدم توجه به مشکلات فنی سایت

بسیاری از افراد که کسب و کار اینترنتی دارند مشکلات فنی و خطاهایی که در سایت می بینند را نادیده میگیرند ، در صورتی که این مشکلات میتواند بر سایت و فروش آن کسب  وکار تاثیر منفی داشته باشد. که در این موارد پشتیبان های سایت میتواند به شما کمک کند و اقدامات لازم را انجام دهند.

امیدواریم این مقاله از طراحی سایت در اصفهان توانسته باشد به صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و یا کسانی که قصد راه اندازی کسب و کاری را دارند کمک کرده باشد.

نظر خود را بنویسید

avatar