طراحی دکوراسیون اتاق های کوچک

طراحی دکوراسیون اتاق های کوچک

اتاق خواب فقط مکانی برای استراحت نیست ، بلکه نمایانگر شخصیت شماست.اتاق خواب شما ، جایی است که لباس خود را آویزان میکنید. اتاق شما ممکن است جایی باشد که شما در آن ، آرایش خود را انجام میدهید و موهای خود را برس میزنید ، یا شاید جایی باشد برای انجام یوگا و یا تماشای یک فیلم .

مطمئناً ، داشتن یک اتاق خواب با فضای کافی ، دوست داشتنی به نظر می رسد ، اما همه افراد از اتاق های بزرگ برخوردار نیستند.واقعیت این است که اتاق خواب های کوچک هم می توانند شیک باشند ، البته اگر بدانید که چگونه آن را تزئین کنید.با وجود شلوغی و آشوب در دنیای امروز ، ایجاد احساس آرامش و احساس باز بودن دقیقاً همان چیزی است که اتاق خواب شما به آن احتیاج دارد.

ایده تزئین یک اتاق خواب کوچک ، در ابتدا می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص به دلیل این که پیدا کردن جایی برای قرار دادن وسایل شخصی دشوار است.اما با استفاده از نکات و تکنیک های مناسب طراحی ، می توانید اتاق خواب کوچک خود را به یک اتاق رویایی تبدیل کنید.

طراحی دکوراسیون اتاق های کوچک

 

 

برای اجرای lsf اینجا کلیک کنید.

  • اتاق های کوچک با نور طبیعی کم ، با دیوارهای تاریک گرم بهتر و مطبوع تر به نظر می رسند.سعی کنید دیوارهای اتاق خود را با رنگ تیره رنگ کنید ، در حالی که کفها باید به رنگ سفید و براق باشند.
  • اتاق های کوچک ، اغلب فضای کمی برای قرار دادن وسایل شخصی افراد ، دارند.در صورت امکان ، با اضافه کردن قفسه های باز و بسته روی دیوار ، فضای بیشتری برای قرار دادن وسایلتان خواهید داشت.
  • از آنجا که تختخواب مهمترین و بزرگترین عنصر یک اتاق خواب است ، منطقی است که آن را در نزدیکی یک پنجره بزرگ قرار دهید.شما میتوانید بجای استفاده از تخت خواب های بزرگ سنتی از یک تخت دیواری استفاده کنید.شما میتوانید از تخت هایی که در زیر آنها فضاهایی برای ذخیره سازی وسایل تعبیه شده است ، استفاده کنید.
  • برای اتاق های کوچک بهتر است از میز و صندلی تاشو استفاده کنید.
  • هنگام انتخاب مبلمان و وسایل اتاق ، باید از انتخاب رنگ های یکنواخت خودداری کنید.انواع بافت ها ، الگوها و سایه ها باعث می شود تا چشم به اطراف اتاق منتقل شود و به بزرگتر و پرنورتر جلوه دادن آن کمک کند.
  • اگر متوجه شدید که فضای کمد شما کم است ، برای آویزان کردن لباس های اضافی ، کیف و یا لوازم جانبی ، از لوازم قلاب ساده و ارزان قیمت یا قلاب های میخ دار بر روی دیوار ، استفاده کنید.
  • یک آینه بزرگ و به طول کف را در مقابل تخت آویزان کنید تا اتاق دو برابر به نظر برسد.
  • اگر به گیاهان علاقمند هستید و دوست دارید از آنها در اتاق خود استفاده کنید ، برای صرفه جویی در فضا ، قفسه های شناور شیشه ای را به یک پنجره اضافه کنید و گیاهان خود را در آنجا قرار دهید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و بازسازی ساختمان در اصفهان روی لینک کلیک کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar