سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی

سقف کاذب حمام و سرویس بهداشتی

حمام ها موردی هستند که همه می خواهند مکانی مناسب ، جادار و جذاب بسازند.سرویس بهداشتی و حمام ، ضروری ترین قسمت خانه شماست ، اما در عین حال مورد غفلت و چشم پوشی قرار می گیرد.اگرچه ما سرمایه گذاری زیادی روی اتصالات و کاشی های آنها می کنیم ، اما مطمئناً قسمت سقف خارج از بحث است.

بهترین مواد سقف سرویس بهداشتی و حمام برای خانه شما به عوامل زیادی از جمله هزینه و دوام مواد بستگی دارد.یکی از مواردی که هنگام طراحی سقف حمام باید در نظر بگیرید ، این است که سقف حمام باید در حداقل ارتفاع ۸۰ اینچ باشد ، زیرا مستعد پاشش آب مکرر است.علاوه بر این ، شاهد رطوبت و گرمای زیادی است.بنابراین ، انتخاب شما از مواد سقف مناسب حمام مهم است.شما باید تلاش کنید تا ماده ای را انتخاب کنید که در برابر این عناصر مقاوم باشد.

یکی از گزینه های محبوب در بین صاحبان خانه هنگام انتخاب مواد سقف حمام ، کاشی است.کاشی ها با هزینه مقرون به صرفه ، زیبا به نظر می رسند و نصب آنها آسان است.همچنین می توانید کاشی های متنوعی مانند سرامیک ، پرسلان ، گرانیت یا سنگ مرمر را انتخاب کنید.

سقف کاذب را می توان بهترین گزینه برای سرویس بهداشتی و حمام نامید.این روزها مردم به خوبی از اهمیت سقف در نما و احساس کامل فضا آگاه هستند.با این حال ، مانند سایر سقف ها ، سقف کاذب نیز دارای مزایا و معایب خاص خود است.

مزایای نصب سقف کاذب در حمام

مزایای نصب سقف کاذب در حمام

  • پنهان کردن نقص های سقف
  • پوشاندن سیم کشی برق و تاسیسات
  • ایجاد زیبایی ظاهری
  • توانایی طراحی انواع نورپردازی ها

علاوه بر این ، پس از اتمام سقف با مواد مقاوم در برابر رطوبت ، می توانید تعمیر را برای مدت طولانی فراموش کنید ، زیرا کپک ، قارچ و باکتری در حمام ایجاد نمی شود.

 مهم: تنها عیب که به هر حال ، در برابر مزایای فوق محو می شود ، کاهش ارتفاع است.

سقف های کاذب در حمام باید در برابر حضور مداوم هوای مرطوب مقاوم باشند و سطح آن باید راحت تمیز شود.در نتیجه ، موادی که برای این منظور استفاده می شود باید این شرایط را داشته باشند.

سقف کاذب آلومینیوم کامپوزیت

ACP شامل یک هسته پلی اتیلن ترموپلاستیک است.دو ورق آلومینیوم این هسته پلی اتیلن را در بین خود نگه می دارند – در نتیجه ، یک صفحه بسیار سبک ، صاف و محکم تشکیل می شود.

ورقهای ACP را می توانید در بافتهای ساده ، فلزی و مرمر پیدا کنید.همچنین در گستره ای از انواع اندازه در دسترس است.اگر حمام مستعد رطوبت باشد ACP انتخاب بسیار خوبی است.

کناف سرویس بهداشتی و حمام

کناف سرویس بهداشتی و حمام

از کناف نیز می توانید برای طراحی سقف سرویس بهداشتی و یا حمام استفاده کنید.کناف ضد رطوبت است و از این جهت می تواند انتخاب خوبی برای طراحی سقف و حتی دیوارهای حمام و توالت خانه شما باشد.فقط برای گرفتن نتایج مطلوب باید با کناف کار حرفه ای تهران ارتباط برقرار کنید.

سقف کاذب پی وی سی

برای پوشش سقف حمام و یا سرویس بهداشتی میتوانید از پانل های پی وی سی استفاده کنید.پلاستیک وزن کمتری دارد ، بنابراین انجام کار و نصب با استفاده از آن بسیار ساده تر و آسان تر است.محصولات ساخته شده از پلی وینیل کلراید می توانند به مدت ۱۵ سال بدون نقص کار کنند.

شیشه

شیشه گزینه ای کاملاً پیشرفته برای سقف حمام است و برای حمام ها و فضاهای کم ارتفاع بدون پنجره ایده آل است.

برای دوام بیشتر مواد استفاده شده برای پوشش سقف حمام ، فضای خود را به خوبی تهویه کنید.تهویه مناسب کلید اطمینان از طولانی بودن سقف شما است.اگر حمام شما از تهویه مناسب برخوردار نیست ، یک فن تهویه هوا با کیفیت خوب ، با توجه به اندازه حمام ، نصب کنید.با این کار از سطح رطوبت کنترل شده اطمینان حاصل می شود و در طولانی مدت از سقف شما محافظت می شود.

اگر از بین موارد ذکر شده در این مقاله کناف را برای طراحی سقف حمام و سرویس بهداشتی خانه خود در نظر گرفته اید ، ما شما را تحسین می کنیم و از شما میخواهیم برای اجرای کناف در تهران با شماره های درج شده در همین سایت تماس حاصل نمایید.

نظر خود را بنویسید

avatar