مزایای سقف کاذب pvc

مزایای سقف کاذب pvc

در این مقاله میخواهیم در مورد مزایای سقف کاذب pvc صحبت کنیم.لطفا همراه ما باشید تا اطلاعات خوب و کافی در این زمینه کسب کنید.

سقف کاذب ، سقفی است که زیر سقف اصلی نصب می شود ، درواقع سقف کاذب ، سقف اصلی نیست و به عنوان سقف دوم شناخته می شود.مواد زیادی در سقف کاذب مانند چوب ، گچ ، پی وی سی و غیره استفاده می شود.

بیایید در مورد یکی از محبوب ترین و بحث برانگیزترین انواع سقف های موجود در بازار امروز صحبت کنیم: سقف های پلی وینیل کلراید یا سقف های PVC .PVC ، در عناصر مختلفی وجود دارد ، از اسباب بازی ها و ابزارها گرفته تا برخی از مصالح ساختمانی و اکنون که نصب سقف پی وی سی ، بیش از هر زمان دیگری در خانه های ما نیاز است.

سقف های پی وی سی که اغلب از آنها به عنوان سقف پلاستیکی یاد می شود ، در حمام ها و آشپزخانه ها روز به روز محبوب تر می شوند.سقف های پلاستیکی مزایای بسیاری نسبت به سقف های سنتی دارند که آنها را برای حمام ، آشپزخانه و اتاق هایی با شرایط بخار و رطوبت مناسب تر می کند.

شرکت پارسیا گستر اسپادانا ، تولیدکننده سقف کاذب pvc است.

سقف کاذب پی وی سی

مزایای اصلی سقف پلاستیکی پی وی سی ، از خصوصیات پلاستیک ناشی می شود ، به عنوان مثال:

  • پی وی سی در مقایسه با سایر انواع پلاستیک و مواد سقفی ، حاوی مواد افزودنی بسیار کمی است ، پی وی سی دور از روزهایی است که از آزبست برای ساخت سقف استفاده می شد.
  • پلاستیک ماده ای بدون رطوبت است و آب را جذب نمی کند ، مزیت این امر در سرویس بهداشتی این است که بخار حمام به سقف جذب نمی شود.بنابراین برخلاف سقف گچی سنتی که می تواند از جذب بخار کپک بزند ، سقف های پلاستیکی کپک نمی زنند.
  • با استفاده از هرگونه تمیز کننده خانگی یا پارچه مرطوب و خشک ، سقف های پلاستیکی به راحتی تمیز می شوند.سقف های پلاستیکی فقط هر از گاهی به یک دستمال نیاز دارند تا ظاهر جدیدی داشته باشند.
  • سقف های پلاستیکی نیازی به نقاشی ندارند.سقف های پلاستیکی به رنگ انتخاب شده آماده نصب هستند.
  • نصب سقف های پلاستیکی با ابزارهای محدود آسان است.
  • سقف های پی وی سی ، ضد قارچ ، مقاوم در برابر خوردگی ، ضد موریانه و ضد آب نیز شناخته می شوند.
  • هزینه نگهداری سقف کاذب PVC تقریباً صفر است.
  • سقف کاذب پی وی سی ، امکان ایجاد یک سطح صاف و یک ساختار چند سطحی را ممکن می سازد.
  • طول عمر طولانی تا ۱۰ سال یا بیشتر

قیمت مناسب

قیمت سقف کاذب پی وی سی

ساخت و نصب سقف کاذب پی وی سی ارزان است.آنها به صورت انبوه تولید می شوند ، به این معنی که از طریق طیف گسترده ای از توزیع کنندگان و تقریباً در هر رنگی که قابل تصور باشد ، در دسترس هستند و با در دسترس بودن آنها در انبوهی از رنگ ها ، بدون در نظر گرفتن سبک و طرح ، هیچ مشکلی در یافتن سقف ایده آل PVC برای تکمیل فضای داخلی خود نخواهید داشت.

همچنین تعداد زیادی از کارگران در بیشتر مناطق شهری وجود دارند که می توانند سقف پی وی سی را نصب می کنند ، بنابراین در یافتن شخصی که به شما در نصب سقف کمک کند ، مشکلی نخواهید داشت.

دوام

سقف های PVC کاملاً مقاوم و محکم هستند و گرچه جذاب ترین گزینه موجود در بازار نیستند ، اما برای مواردی که شما به ماده ای با دوام و با نگهداری بسیار کمی احتیاج دارید ، ایده آل هستند.سقف های پی وی سی دوام زیادی خواهند داشت و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز دارند.

از همراهی شما سپاسگزاریم.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مزایای سقف های کاذب pvc با تولیدکننده سقف کاذب در اصفهان ارتباط برقرار کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar