انواع اجاق گاز

انواع اجاق گاز

انواع اجاق گاز

اجاق گاز در زندگی روزمره آنقدر مهم است که تصور یک خانه بدون این وسیله دشوار است ، درست است؟ و نکته جالب اینجاست که دارای مدل های گازی ، برقی ، چوبی ، قابل حمل است. برای تصمیم گیری در مورد اینکه کدام یک برای شما مناسب است کمی کمک می خواهید؟ بنابراین با اسپادانا گاز تولید کننده اجاق گاز و تولیدکننده اجاق گاز فردار به این نکات نگاه کنید!

اجاق برقی:

اجاق ها می توانند از نوع اشتعال اتوماتیک ، فوق اتوماتیک یا برقی باشند. تفاوت بین آنها این است که، با احتراق خودکار ، فقط باید یک دکمه را فشار دهید تا آتش روشن شود. اکنون اجاق برقی ، علاوه بر احتراق فوق اتوماتیک ، عملکرد های خارق العاده دیگری نیز دارد ، مانند تایمر با خاموش شدن خودکار ، که هنگام آماده شدن دستور به شما هشدار می دهد و به خودی خود خاموش می شود. علاوه بر این، این اجاق ها می توانند یک کوره برقی در اجاق گاز داشته باشند تا غذای شما را ترد کنند. ناگفته نماند که شما حتی می توانید اجاق های برقی را از طریق همرفت انتخاب کنید، که دارای فن برای پخش گرما به طور یکنواخت در هنگام تفت دادن گوشت، ماکارونی و کیک است!
اجاق القایی

این نوعی اجاق برقی است که از برق و مغناطیس برای گرم کردن قابلمه هایی که روی آن قرار گرفته اند استفاده می کند، این سیستم مدرن ترین است و همانطور که به محض روشن شدن شروع به گرم شدن می کند و گرما را از دست نمی دهد، شما می توانید دستور العمل ها را حتی سریعتر از اجاق برقی تهیه کنید!یکی دیگر از مزایای صفحه آشپزی القایی این است که ، به محض برداشتن ظرف ، بلافاصله سرد می شود ، که برای جلوگیری از حوادث بسیار مناسب است. علاوه بر این ، اجاق گاز های القایی معمولاً بین ۱ تا ۵ مشعل دارند و چون فاقد مشعل یا صفحه برقی هستند ، تمیز کردن آنها بسیار آسان است.

اجاق گاز مبله

با داشتن آپارتمان های کوچکتر در خانه ، یک وسیله دو در یک ممکن است بهترین راه حل برای به دست آوردن فضا و عملکرد بیشتر در آشپزخانه باشد ، درست است؟ این در مورد اجاق گاز مبله است.

اجاق های صنعتی: ایده آل برای تجارت شما

نگاه کنید، این اجاق گاز بسیار بزرگ است ، و مشعل های بسیار قدرتمندتری نسبت به یک اجاق گاز معمولی است.بنابراین ، اگر مثلاً در خانه وعده های غذایی را برای فروش تهیه می کنید ، گزینه خوبی است. همچنین برای رستوران ها و مکان هایی که با مقدار زیاد غذا می پزند بسیار مناسب است.

اجاق گازهای قابل حمل

اجاق های قابل حمل در موقعیت های مختلف مانند مسافرت ها و مهمانی ها شما را همراهی می کنند و آنها می توانند گازی یا الکتریکی باشند ، علاوه بر این ، از شعله های بسیار کوچک ، فقط با یک دهانه ، تا اجاقی که ۶ شعله دارند ، می توان برای همه خانواده در هر مکان غذا درست کرد.

نظر خود را بنویسید

avatar