نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

نحوه انتخاب لاک ناخن مناسب برای شما

انتخاب مناسب ترین لاک ناخن برای برخی افراد مشکل ساز است.این امر به ویژه صادق است ، زیرا هنگام انتخاب رنگ مناسب ، ملاحظات زیادی مانند رنگ پوست ، سبک ، شکل ناخن ها و حتی مناسبت ها وجود دارد.در اینجا چند نکته برتر وجود دارد که شما را در راه رسیدن به بهترین لاک ناخن راهنمایی می کند.این مقاله توسط متخصصان در مرکز آموزش کاشت ناخن اصفهان ارائه شده است.

رنگ پوست شما

اولین قدم قبل از انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب ، تشخیص رنگ پوست است.هنگامی که رنگ پوست خود را به خوبی درک می کنید ، می توانید به راحتی تصمیم بگیرید که چه رنگ هایی دستان شما را تقویت می کند و کدام رنگ ها عکس آن را نشان می دهند.

احتمالاً نیازی به توضیح نیست که اهمیت مطابقت لاک ناخن با رنگ چهره شما چقدر است.ممکن است رنگ یا سایه ای را ببینید که برای دوست شما خوب به نظر برسد.با این حال ، وقتی آن را برای خود امتحان می کنید ، خوب به نظر نمی رسد.آیا تفاوت رنگ چهره خود را در نظر گرفته اید؟رنگ چهره باید یکی از ملاحظات اصلی باشد.

نکاتی درباره انتخاب رنگ لاک ناخن

  • رنگ پوست روشن

رنگهای متنوعی برای دختران با پوست روشن وجود دارد ، رنگ پوست آنها سایه های زیادی را می پذیرد.با این حال ، اگر می خواهید پیچیده به نظر برسید ، باید از رنگ سبز و نارنجی اجتناب کنید.

  • رنگ پوست برنزه

اگر پوست برنزه ای دارید ، رنگ های روشن برای شما خوب هستند.از رنگهای خنثی مشابه سایه پوست خود اجتناب کنید.

  • رنگ پوست متوسط/زیتونی

رنگهای طلایی برای این رنگ پوست بسیار مناسب است ، زیرا ته رنگ زرد و گرم دارد.

  • رنگ پوست تیره

اگر پوست تیره ای دارید از لاک با رنگ قهوه ای تیره و سفید خودداری کنید و از سایه های عمیق دیگری که ظاهر شما را غنی می کند استفاده کنید ، مانند قرمز تیره ، سبز تیره.

با آرایش خود مطابقت دهید

این می تواند یک تصمیم دشوار باشد ، اما اگر تمایل دارید از رنگ های خاصی از آرایش استفاده کنید ، رنگ لاک ناخن خود را با این سایه ها مطابقت دهید.این نظر شخصی است و باید مطمئن شوید که اگر لاک خود را با آرایش خود مطابقت دهید ، باز هم رنگی را انتخاب می کنید که مناسب رنگ پوست شما باشد.

می توانید رنگ ناخن را با توجه به سایه رژ لب خود انتخاب کنید.رنگی را انتخاب کنید که لب های شما را صاف کند.اگر فکر می کنید که در سایه های خنثی رژ لب عالی به نظر می رسید ، به احتمال زیاد این رنگ ها روی ناخن های شما نیز خوب به نظر می رسند.

آنچه برای پوشیدن برنامه دارید

این می تواند یکی از پیچیده ترین مواردی باشد که باید در نظر بگیرید ، اما وقتی رنگ لاک ناخن خود را انتخاب می کنید ، لباس خود را در نظر بگیرید.رنگی را انتخاب کنید که مکمل لباس هایی باشد که برای پوشیدن برنامه ریزی کرده اید.

با لوازم جانبی خود هماهنگ کنید

اگر از پوشیدن جواهرات و لوازم جانبی لذت می برید ، باید آنها را با لاک ناخن خود نیز ست کنید.اگر عاشق پوشیدن جواهرات طلا هستید ، می توانید از لاک ناخن طلایی یا خنثی استفاده کنید.

انتخاب لاک ناخن

فصل

اگر دوست دارید از آخرین روندهای مد مطلع باشید ، ناخن های شما نیز باید متناسب با فصل باشد.انتخاب رنگ لاک ناخن مناسب همچنین بستگی به فصل دارد.بهتر است انتخاب شما مکمل زمان سال باشد.به عنوان مثال در زمستان سایه های تیره تر را امتحان کنید ، اما در فصل بهار ، ممکن است بخواهید ظاهری روشن تر و شادتر داشته باشید.در ماه های گرم ، رنگ لاک ناخن شما باید چیزی روشن باشد.

به رویداد یا مناسبت خاص توجه کنید

چرا باید ناخن های خود را جلا دهید.اگر این کار را برای سرگرمی انجام می دهید ، گزینه های شما بی پایان هستند.با این حال ، اگر قصد عروسی دارید ، لاک ناخن را با یک موضوع در عروسی مطابقت دهید.

رنگ لاک ناخنی که انتخاب می کنید باید با توجه به نوع فعالیت یا موقعیتی که در آن شرکت می کنید باشد.شما نمی خواهید در یک مراسم رسمی با لباس مشکی خود چیزی درخشان و روانگردان بپوشید ، بلکه می خواهید ناخن های خود را با چیزی کلاسیک و زیبا مانند رنگ های سفید ، مشکی ، نقره ای ، طلایی یا خنثی ست کنید.

نظر خود را بنویسید

avatar