مرغوب ترین دانه های پرنده

مرغوب ترین دانه های پرنده

پرندگان هم مانند هر موجود دیگری جهت انجام فعالیت های خود ، به غذا نیاز دارند.اما آیا میدانید پرندگان به دلیل وزن سبک و فعالیت های زیادشان ، بیش از برخی از جانوران به غذای پر انرژی نیاز دارند؟؟؟!!!!!

کسانی که به پرورش و نگهداری پرندگان میپردازند ، قبل از هر چیزی باید در مورد غذای پرندگان اطلاعات کاملی کسب کنند.این افراد در ابتدا باید بدانند که نیازهای تغذیه ای گونه های مختلف پرندگان با یکدیگر متفاوت است.به عنوان مثال برخی از پرندگان از دانه ها و یا میوه های درختان تغذیه میکنند و برخی دیگر جانوران گوناگون مثل کرم خاکی را میخورند.پس قبل از تامین نیازهای تغذیه ای پرندگان ، باید ابتدا گونه پرنده موردنظر مشخص شود و بعد رژیم غذایی مناسب در نظر گرفته شود.

رژیم غذایی بیشتر پرندگان بر اساس انواع دانه بنا شده است که در اینجا به چند مورد از مرغوب ترین دانه پرندگان اشاره میکنیم.

تخم کتان ، تخم ارزن ، تخم کاهو ، تخم خرفه ، تخم شلغم ، تخم چغندر ، تخم گشنیز ، تخم شاهدانه ، تخم کدو ، تخم کنجد ، تخم ترب ، تخم خاکشیر ، تخم سیاه و تخم بذرک نمونه هایی از دانه ها هستند که برای تامین نیازهای تغذیه ای پرندگان میتوان از آنها استفاده کرد.

برای اطلاع از قیمت بذر ریحان اینجا کلیک کنید.

تخم کتان

تخم کتان

تخم کتان یک دانه گیاهی مفید است که طبع گرم و خشک دارد و حاوی انواع ویتامین ها ، مواد معدنی و فیبر میباشد.تخم کتان غذای اصلی قناری است و به همین جهت به آن تخم قناری هم گفته میشود.

تخم کتان در برطرف کردن آسم و سرماخوردگی قناری موثر است.به غیر از قناری پرندگان دیگری چون فنچ ، مرغ عشق ، عروش هلندی و سهره نیز از این دانه استفاده میکنند.

برای خرید دانه پرندگان با قیمت مناسب و کیفیت درجه ۱ از طریق سایت بذر مهردشت اقدام کنید.

مجموعه بذر مهردشت با داشتن سالها تجربه و با تامین دانه پرندگان و تهیه ، توزیع و اصلاح انواع بذر یونجه ، بذر جعفری و … سعی دارد تا نیازهای مصرف کنندگان به این محصولات را برطرف کند.

جهت ارتباط با بذر مهردشت با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

ارزن

ارزن

ارزن یک دانه پرخاصیت است و حاوی ویتامین های زیاد نظیر ویتامین آ و مواد معدنی میباشد. ارزن طبیعت سرد و خشک دارد.دانه ارزن محبوب ترین غذای مرغ عشق است.دانه ارزن در تغذیه طوطی عروس هلندی نیز نقش مهمی دارد.ارزن سبز ، ارزن زرد و ارزن قرمز مهمترین ماده غذایی برای انواع فنچ هاست.برای تامین نیاز تغذیه ای قناری علاوه بر تخم کتان ، از ارزن نیز استفاده میشود.

تخم کاهو

تخم کاهو

تخم کاهو منبعی سرشار از آهن و املاح معدنی است و طبیعتی سرد دارد.تخم کاهو جزء غذاهای ضروری برای پرنده قناری محسوب میشود.این دانه خاصیت تمیز کنندکی دستگاه گوارش دارد و هم چنین برای درمان عفونت های مربوط به پرنده میتوان از آن استفاده کرد.

نظر خود را بنویسید

avatar