بیش از ۵۰۰/۰۰۰ دستگاه Hoverboard برگشت خورد!

بیش از ۵۰۰/۰۰۰ دستگاه Hoverboard برگشت خورد!

خبر بد برای شرکت Swagway! بیش از نیم میلیون Hoverboard به خاطر نگرانی از آتش سوزی به این شرکت برگشت خوردند. بعد از ماه ها شنیدن داستان های مختلف راجع به منفجر شدن باتری درون دستگاه و وارد کردن خسارت، این شرکت مجبور شد تا برای بازبینی Hoverboardهای خود، تعداد نیم میلیون دستگاه را فرا بخواند. بیش از نیمی از دستگاه های Hoverboard، متعلق به شرکت Swagway است که یکی از بنام ترین شرکت های سازنده اینگونه وسائل است. تعداد این Hoverboardها ۲۶۷/۰۰۰ بوده که از مدل X1 هستند.

تعداد ۸ تولیدکننده و ۲ خرده فروشی Hoverboardها را فراخوانده اند. همچنین وبسایت overstock.com تمام Hoverboardهایی را که فروخته بود مجبور به فراخوانی آنها شد که تعداد آنها ۴۳۰۰ عدد است.

کمیسیون امنیت محصولات آمریکا اعلام کرده که:”دارندگان این مدل از Hoverboard باید بلافاصله استفاده از این مدل را قطع کنند.” کسانی که صاحب این مدل هستند باید با یکی از شرکت هایی که این دستگاه ها را فراخوانده اند، تماس حاصل کرده تا یا پول خود را پس بگیرند یا مدل مذکور را با یک مدل دیگر تعویض کنند.

“ما از دارندگان این مدل درخواست داریم تا سریعا اقدام کنند. ما اعتقاد داریم که این وسائل اصلا امن نبوده و از لحاظ طراحی، نا امن هستند.”

اما خبر خوب برای کسانی که از این نوع دستگاه های عجیب و غریب خوششان می آید، این است که Hoverboardهای سالم و بدون مشکل به بازار عرضه شده اند. Amazon و Best Buy این Hoverboardهای سالم را که حاوی یک گواهی تایید شده هستند را می فروشند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar