در Resident Evil 7، هوش مصنوعی دشمنان بسیار قوی است!

در Resident Evil 7، هوش مصنوعی دشمنان بسیار قوی است!

با آغاز نسل هشتم کنسول ها، استودیوهای بازیسازی دستشان برای بهتر ساختن بازی هایشان بازتر شد. سبک وحشت یکی از سبک هایی است که با ورود واقعیت مجازی، درهای زیادی بر رویش گشوده شد. شرکت کپکام که ناشر بازی Resident Evil 7 است نیز تغییرات زیادی در این بازی به وجود آورده و تریلرهای پخش شده هم چنین تغییراتی را اثبات می کنند. تایید شده که در بازی مبارزات اکشن و زد و خرد وجود خواهد داشت اما نه آن طوری که فکر می کنید. دشمنان شما در بازی از هوش مصنوعی بسیار بالایی برخوردارند به طوری که به راحتی نمی توانید از پس آنها برآیید.

کارگردان بازی Resident Evil Revelations که اتفاقا کارگردان سری جدید این بازی هم هست، درباره دشمنان جدید گفت:

شما در بازی به راحتی نمی توانید از پس دشمنانتان برآیید یا آنها را بکشید. آنها در همه مواقع از شما قوی تر خواهند بود که همین عامل باعث ایجاد ترس بیشتری در گیمرها می شود. در بسیاری از مواقع در بازی شما با خود خواهید گفت چطور از پس این بر بیایم؟ یا چطور این را از بین ببرم؟ یا از دستش فرار کنم؟ ما تلاش کرده ایم که این تعامل ترس و وحشت را میان بازیکن و دشمنش ایجاد کنیم.

همان طود که گفتیم، این سری از بازی کاملا جدید است و کارگردان بازی، کوشی ناکانیشی می گوید در این سری از بازی شما با دشمنان قوی تر اما با تعداد کمتر در بازی دست و پنجه نرم خواهید کرد:

زمانی که من اولین نسخه Resident Evil را تجربه کردم، برایم بسیار سرگرم کننده بود. چراکه شما در نقش شخصیتی قرار می گرفتید و باید زامبی ها را از بین می بردید. اما بسیاری دلیل وجود زامبی ها را نمی دانستند. در بازی هم سوالات بسیاری برای گیمرها به وجود می آمد. اینکه بدون مهمات کجا بروم؟ به کجا فرار کنم؟ و … تمام اینها در بازی پیش می آمد و در سری جدید هم ما به تمام این اصول پایبند هستیم.

Resident Evil 7 در ۲۴ ژانویه سال ۲۰۱۷ (۵ بهمن) برای رایانه‌های شخصی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ عرضه می‌شود.


نظر خود را بنویسید

avatar