نرخ فریم نسخه کامپیوترهای شخصی Battlefield 1 محدودیتی نخواهد داشت

نرخ فریم نسخه کامپیوترهای شخصی Battlefield 1 محدودیتی نخواهد داشت

دیگر کم کم به تاریخ عرضه بازی battlefield 1 نزدیک می شویم. شاید بازی را بتوان مورد انتظارترین بازی سبک شوتر دانست که در تاریخ ۳۰ مهرماه عرضه خواهد شد. خبر خوشی که دیروز منتشر شد، این است که نرخ فریم این بازی محدود نخواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید.

یکی دیگر از بازی های هایپ شده، مافیا ۳ بود که اصلا انتظارات طرفداران را برآورده نکرد. این بازی فعلا با متای ۶۹ کار خود را ادامه می دهد. جز باگ های بازی، ثابت بودن نرخ فریم در نسخه کامپیوتری بازی، آن هم در روز عرضه، تاثیر بسیار بدی روی امتیازات این بازی داشت. اگرچه که پس از عرضه بازی، یک بروزرسانی منتشر شد که این مشکلات را برطرف کرد. اما دیروز خبری خوش منتشر شد که بازی BF1 از چنین مشکلی رنج نخواهد برد.

این به این معناست که شما هر چقدر که بخواهید و هر چقدر کامپیوتر شما جواب دهد، می توانید نرخ فریم را افزایش دهید. این دقیقا راهی است که بازی ها باید روی کامپیتر اجرا شوند. البته خوشبختانه شرکت EA و Dice هیچوقت در این مورد کم کاری نکرده اند و نسخه PC بازی هایشان همیشه مانند یا بهتر از نسخه کنسول بوده است. بتای Battlefield 1 با داشتن ۱۳٫۲ میلیون بازی‌باز به بزرگ‌ترین بتای الکترونیک‌آرتز در تاریخ تبدیل شده است.

بازی Battlefield 1 در ۲۱ اکتبر (جمعه ۳۰ مهر) برروی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود. مشترکین EA Access یا Origin Access هم می‌توانند نسخه اصلی را در ۱۸ اکتبر (سه‌شنبه ۲۷ مهر) تجربه کنند البته در E3 2016 اعلام شد دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان حتی زودتر می‌توانند به تجربه بازی بپردازند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar