باز هم تصویری دیگر از ۲ Red Dead Redemption منتشر شد!

باز هم تصویری دیگر از ۲ Red Dead Redemption منتشر شد!

همان طور که به شما اطلاع دادیم، شرکت راکستار، ناشر بازی هایی مانند GTA، تصویری را در روز گذشته منتشر کرد که بسیاری آن را مربوط به بازی RDR 2 دانستند. دلیل آن هم تم قرمز رنگ تیزر بود که بسیار شبیه به تم نسخه اول بازی است.

اما راکستار دست از قلقلک دادن ما گیمرها بر نمی دارد و امروز هم تصویری جدید از این بازی منتشر کرد. با این تصویر به طور قطع می توان تایید کرد که قرار است بازی RDR 2 به زودی معرفی شود. این خبر قطعا بسیار خوشحال کننده است. چرا که بازی های شرکت راکستار همگی شاهکار هستند و به دلیل open-world بودن آن ها، می توانید سالها به بازی کردن ادامه دهید.

اما شاید سوالی که برای خیلی ها پیش بیاید این است که آیا این بازی برای کامپیوتر هم منتشر می شود یا خیر. همان طور که می دانید، بازی GTA V در ابتدا فقط برای کنسول های نسل هفتمی منتشر شد و پس از چند سال، راکستار آن را برای کامپیوترهای شخصی منتشر کرد. پس از عرضه کنسول های نسل هشتمی هم، راکستار بازی GTA V را برای کنسول های نسل هشتمی Remaster کرد. پس از بازی GTA V، راکستار هیچ بازی عرضه نکرده بود. بنابراین جای خوشحالی است که بتوانیم طعم شیرین بازی های این استودیو را در نسل هشتم هم بچشیم.

RDR2

قابل پیش بینی است اگر راکستار از محبوبیت و موفقیت GTA V هم در این بازی الهام گرفته باشد. بسیاری این بحث را عنوان می کنند که بازی مانند GTA V، دارای سه شخصیت اصلی و قابل کنترل خواهد بود. بسیاری هم داستان بازی را قبل از نسخه اول روایت می کنند. باید به زودی منتظر انتشار یک تریلر از سوی راکستار باشیم تا اطلاعات بیشتری درباره این بازی بدست آوریم.


 

نظر خود را بنویسید

avatar