میزان فضای مورد نیاز بازی Battlefield 1 در اکس باکس وان مشخص شد

میزان فضای مورد نیاز بازی Battlefield 1 در اکس باکس وان مشخص شد

هر روز که به تاریخ انتشار بازی BF 1 نزدیک می شویم، اخبار مربوط به این بازی هم بیشتر می شود. از اطلاعاتی درباره گیمپلی، نقشه های موجود در بخش چندنفره، تا میزان فضای مورد نیاز بازی Battlefield 1 بر روی کنسول اکس باکس وان که امروز منتشر شد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

همان طور که دیروز هم در خبری منتشر کردیم، ESRB درجه سنی M، به معنای +۱۷ را برای این بازی در نظر گرفت. حال پس از معرفی بخش داستانی، شاهد اعلام شدن حجم مورد نیاز این بازی بر روی اکس باکس وان هستیم. این اطلاعات را یکی از کاربران رددیت با نام llHybr1dll منتشر کرده.

طبق اخبار منتشر شده توسط این کاربر، میزان فضای مورد نیاز بازی Battlefield 1 بر روی کنسول اکس باکس وان، ۴۳ گیگابایت است که بسیار حجم زیادی است. البته با توجه به گرافیک بسیار عالی و بخش داستانی ای که در تریلرها و اخبار دیده ایم، می تواند این حجم بسیار بالا را قبول کنیم. اطلاعات دیگری هم طی ماه گذشته درباره این بازی منتشر شد که از آن می تواند به نام نقشه ها و تعداد آن ها در بخش چند نفره، سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی روی کامپیوترهای شخصی و اخبار دیگر اشاره کرد. همچنین بتای این بازی را بیش از ۱۳٫۲ میلیون نفر تجربه کردند که رکورد جدیدی محسول می شود.

بازی BF1 در تاریخ ۳۰ مهر برای کنسول های پلی استیشن ۴، اکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد. با توجه به تعداد گیمرهایی که نسخه بتای این بازی را تجربه کرده اند، می توان با اطمینان گفت که این بازی مورد انتظارترین بازی سبک شوتر در سال جاری خواهد بود.


 

نظر خود را بنویسید

avatar