بازگشت به ریشه ها، رمز موفقیت Resident Evil 7 خواهد بود

بازگشت به ریشه ها، رمز موفقیت Resident Evil 7 خواهد بود

جدیدترین نسخه بازی Resident Evil که با نام Biohazard شناخته می شود، شاید بهترین فرصت برای شرکت کپ کام باشد تا بار دیگر این بازی را به شکوه خود بازگرداند. سازندگان این بازی اعتقاد دارند که بازگشت به ریشه ها مهمترین عاملی است که می تواند به آن ها در رسیدن به هدف خود کمک کند. بنابراین انتظاری که داریم این است که Biohazard شباهت بسیاری به نسخه اول این فرنچایز ژانر وحشت داشته باشد. شاید دلیلی هم که باعث شده بود تا نسخه های پیشین این بازی نتوانند آن طور که باید و شاید در دل هوادارن جا باز کنند، دور شدن از سنت های بازی بود.

اما دموها و تریلرهایی که از این بازی منتشر شده نویدبخش یک بازی بسیار خوب است. در سری های قبلی بازی، تمرکز سازندگان بیش از حد روی جنبه های اکشن بازی بود و همین امر هم باعث شد تا بازی دیگر مانند قبل نباشد. سازندگان بازی این اطمینان را داده اند که این نسخه بسیار خوب عمل خواهد کرد و جایگاه قبلی خود را بدست خواهد آورد. به گفته کارگردان بازی، مهمترین هدف سازندگان، لذت بخش بودن بازی برای هوادارن آن است. وی گفت:

هدف ما از بازگشت به ریشه ها این نیست که Resident Evil 1 را دوباره بازسازی کنیم. هدف ما این است که بازی جدیدی با حال و هوای نسخه اول بسازیم تا هوادارن دوباره همان حس را تجربه کنند.

 

این بازی به زودی عرضه خواهد شد. باید صبر کرد و دید که آیا Resident Evil 7 می تواند این فرنچایز را به شکوه قبلی خود بازگرداند یا خیر! نسخه واقعیت مجازی این بازی به راستی بسیار ترسناک است و می توانید ویدئوهای گیمرها را در هنگام تجربه این عنوان از یوتیوب مشاهده نمایید. دموی این عنوان هم اکنون برای دانلود در دسترس بوده و اگر هنوز آن را تجربه نکرده اید، هنوز هم فرصت دارید.


 

نظر خود را بنویسید

avatar