یک روز دیگر و یک انفجار گوشی دیگر؛ این بار گلکسی اس ۶ اج منفجر شد!

یک روز دیگر و یک انفجار گوشی دیگر؛ این بار گلکسی اس ۶ اج منفجر شد!

قطعا سامسونگ روزهای خوبی را پشت سر نمی گذارد و چند ماه اخیر آتش گرفتن گوشی های ساخت این کمپانی، مخصوصا گوشی های گلکسی نوت ۷ ضررهای زیادی را برای این کمپانی کره ای در پی داشته است. رویاهای سامسونگ در مورد گوشی نوت ۷ که خارج از مشکلات باتری اش گوشی بسیار خوبی محسوب می شد، همگی نقش بر آب شده است. اما به تازگی طبق گزارش ها و اخبار جدید گویا مشکلات باتری گوشی های سامسونگ تنها به گوشی نوت ۷ ختم نمی شود و گزارشات متعددی از انفجار و آتش سوزی گوشی های گلکسی اس ۷ اج و گلکسی اس ۶ اج منتشر شده است.

با اینکه شاید گزارش انفجار گوشی های گلکسی اس ۷ اج و اس ۶ اج مربوط به استفاده از لوازم جانبی و شارژر های متفرقه یا ضربه های خارجی باشد، اما هر بار که خبری از انفجار گوشی های سامسونگ به گوش می رسد لطمه بزرگی به این برند مطرح تکنولوژی وارد می شود.

یکی از کاربران وبسایت Reddit با نام کاربری ReturnThroughAether تصاویری از انفجار گوشی اش که گلکسی اس ۶ اج بوده منتشر کرده است. خوشبختانه این انفجار باعث صدمه به شخصی نشده است. گوشی در طول شب منفجر شده است، کاربر از صدای انفجار حتی از خواب هم بیدار نشده است و صبح پس از بیدار شدن با گوشی منفجر شده اش روبرو می شود. کاربر گوشی با پشتیبانی سامسونگ تماس گرفته اما هنوز جواب قطعی ای برای تعویض گوشی اش از سامسونگ نگرفته است. به گفته کاربر قبلا گوشی هیچ علائم غیر طبیعی ای مانند داغ کردن نداشته است.

قطعا این اتفاق می تواند دلایل متعددی داشته باشد و در سال ۲۰۱۶ شاهد انفجار گوشی های متعددی از برندهای مطرح همچون اپل و سامسونگ بودیم. اما با اتفاقات اخیر اکثرا واژه “انفجار گوشی” برند سامسونگ را برای کاربران تداعی می کند که بی شک دلیل آن هم فاجعه نوت ۷ می باشد. با هر خبر انفجار گوشی ای از سامسونگ، کاربران بیشتری از این برند روی برمیگردانند.

دلیل این اتفاق هنوز مشخص نیست و احتمالا باید منتظر بررسی های سامسونگ در مورد این گوشی باشیم. ما در دیجی شود این اخبار را پوشش خواهیم داد. پس به زودی به دیجی شو سر بزنید.

منبع: phonearena.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar