چند نکته درباره جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، سوئیچ !

چند نکته درباره جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، سوئیچ !

جدیدترین کنسول شرکت نینتندو، یعنی سوئیچ ، بالاخره به طور رسمی معرفی شد و به بسیاری از شایعات پایان داد. در ادامه به چند نکته از این کنسول اشاره می کنیم که شامل قیمت، رنگ های موجود در روز عرضه، برخی از بازی های روز عرضه و تاریخ عرضه خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کنسول سوئیچ، در ادامه مطلب با ما همراه باشید!

با توجه به اینکه کنفرانس این شرکت ساعت ۱ نیمه شب به وقت توکیو انجام شد، احتمال اینکه شما نتوانسته باشید مراسم را به طور مستقیم مشاهده فرمایید بسیار زیاد بوده. بنابراین در ادامه نکات مهم این کنفرانس را به طور خلاصه اعلام می کنیم:

  • تاریخ عرضه کنسول سوئیچ: طبق اعلام رسمی شرکت نینتندو، این کنسول در تاریخ ۳ مارچ ۲۰۱۷، روز جمعه ۱۳ اسفند ماه عرضه خواهد شد. نکته خوبی که می توان در این باره گفت این است که در این تاریخ این کنسول به صورت جهانی عرضه خواهد شد بنابراین نیازی نیست تا برای عرضه آن در تمام مناطق صبر کنیم.

سوئیچ

  • تاریخ پیش خرید: با اینکه شرکت نینتندو به طور مستقیم اعلام نکرد که پیش خرید این کنسول از چه تاریخی آغاز خواهد شد، اما اعلام کرد که علاقه مندان در کشور ژاپن می توانند ۷ روز دیگر، یعنی ۲۱ ژانویه این کنسول را برای خرید رزرو کنند.

سوئیچ

  • باتری: شرکت نینتندو اعلام کرد که بسته به نوع فعالیتی که با این کنسول انجام می دهید، میزان شارژدهی متفاوتی دریافت خواهید کرد. این میزان می تواند از ۲ ساعت و نیم تا ۶ ساعت و نیم باشد.

سوئیچ

  • همچنین شرکت نینتندو اعلام کرد که این کنسول Region-Locked نخواهد بود. این به این معنا است که شما می توانید بازی های مربوط به این کنسول را از هر منطقه و کشوری خریداری نمایید.

سوئیچ

  • شرکت نینتندو اعلام کرد که شما باید برای تجربه Multiplayer هزینه اشتراک بپردازید. این دقیقا کاری است که دیگر شرکت های صنعت گیم، مانند سونی و مایکروسافت انجام داده اند.

سوئیچ

  • قیمت این کنسول ۲۹۹ دلار خواهد بود که ۵۰ دلار از نسخه Deluxe آن ارزان تر می باشد. محتویات داخل جعبه را در زید مشاهده می فرمایید:

سوئیچ

  • Zelda: Breath of the Wild بازی خواهد بود که در روز عرضه می توانید آن را با کنسول جدید خود تجربه کنید. عنوان جدید Super Mario Odyssey هم در تعطیلات امسال در دسترس قرار خواهد گرفت. همچنین کمپانی های ۳rd-Party هم بازی های فراوانی را در برنامه های خود دارند.

سوئیچ

  • این کنسول در رنگ های خاکستری تیره، آبی و قرمز عرضه خواهد شد. احتمال اینکه در آینده شاهد عرضه رنگ های بیشتری باشیم نیز وجود دارد.

سوئیچ


 

 

نظر خود را بنویسید

avatar