قابلیت های جدید برای اپلیکیشن WhatsApp در دسترس قرار خواهد گرفت

قابلیت های جدید برای اپلیکیشن WhatsApp در دسترس قرار خواهد گرفت

چند روزی بیشتر نیست که اپلیکیشن محبوب WhatsApp با دریافت یک به روز رسانی، قابلیت های جدیدی را به خود گرفته. در آخرین به روز رسانی این اپلیکیشن، قابلیت های جدید برای اپلیکیشن WhatsApp عرضه شد که مورد توجه کاربران قرار گرفت. پس از این به روز رسانی، شما قادر خواهید بود تا زمانی که دسترسی به اینترنت ندارید پیام خود را به فرد مورد نظر ارسال کنید. این پیام(ها) در یک Queue یا یک صف قرار خواهد گرفت و زمانی که به اینترنت دسترسی پیدا کردید، پیام ها به طور خودکار ارسال خواهند شد.

اما ظاهرا یک به روز رسان دیگر هم در راه است که پس از نصب آن شما می توانید پیام های ارسای خود را پاک، و یا Edit نمایید. این دو قابلیت که در نسخه بتای این اپلیکیشن مشاهده شده، هنوز در مرحله آزمایش است اما در به روز رسانی بعدی حتما آن را دریافت خواهید کرد. Recall یکی از قابلیت هایی است که با آن شما می توانید پیام ارسالی خود را پاک کنید. تنها نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که این مورد زمانی کار می کند که گیرنده پیام شما را نخوانده باشد. Edit هم که حتما با آن آشنا هستید به شما اجازی می دهد تا پیام ارسالی خود را بازبینی و تصحیح کنید. در مورد Edit هم، نکته ذکر شده صادق است و شما تا زمانی که گیرنده پیام شما را نخوانده باشد می توانید از آن استفاده کنید.

یک قابلیت دیگر در این به روز رسانی، امکان مکان-یابی دوستانتان در یک گروه خواهد بود. این مورد زمانی مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت که به طور مثال به صورت گروهی قرار است در یک مکان یکدیگر را ملاقات نمایید.این گزینه به طور پیش فرض غیر فعال است اما اگر شما آن را فعال کرده باشید، اعضای گروه می توانند به صورت زنده، مکان شما را دنبال کنند.


 

نظر خود را بنویسید

avatar