منتظر اسکن عنبیه چشم در Note 7 باشید

منتظر اسکن عنبیه چشم در Note 7 باشید

آیا اسکن عنبیه چشم آینده امنیت در گوشی های هوشمند است… ؟؟؟

بعد از شایعات و پیش بینی های اخیر پرچمدار اپل حال نوبت شایعات و حدس و گمان های گلکسی نوت ۷ شده است. قطعا گلکسی نوت ۷ یکی از پرچمداران اصلی سامسونگ با یک ویژگی خیره کننده خواهد بود. این ویژگی اسکن عنبیه چشم است و مدارک و شواهد زیادی از این ویژگی از سایت های انگلیسی زبان مشاهده کردیم. به احتمال بسیار زیاد این ویژگی را در گلکسی نوت ۷ خواهیم دید.

اخیرا اسکرین شاتی از نرم افزار  نسخه بتای گلکسی سامسونگ مشاهده و در فضای اینترنت توسط سایت جی اسم آرنا از نرم افزار  نسخه بتای گلکسی سامسونگ پخش شده است  که در آن پیغامی بر روی صفحه است و درخواست اثر انگشت را دارد اما گزینه پایین سمت راست “عنبیه چشم” ترجمه می شود.

خوب قاعدتا یک تصویر ساده این ویژگی را برای گلکسی نوت بعدی قطعی نمی کند چرا که این عکس به راحتی در فوتوشاپ قابل ساختن است، اما از طرفی هم می دانیم که کمپانی سامسونگ تکنولوژی اسکن عنبیه چشم را دارد و اخیرا بسته بندی هایی تحت عنوان Samsung Galaxy Tab Iris مشاهده شده که در هند موجود است.

 

Samsung iris leak-650-80

اگر گلکسی نوت ۷ با این ویژگی عرضه شود شاید گوشی مناسب مصرف کنندگان عام نباشد و به نظر مخصوص استفاده سازمان ها و نهاد های دولتی خواهد بود.

با اینکه نمی توان این ویژگی را در گلکسی نوت بعدی تایید کرد اما گلکسی نوت بعدی قطعا یکی از بهترین گوشی ها خواهد بود چرا که شایعات دیگری نیز از قبیل باتری ۴۲۰۰ میلی آمپر ساعت، پردازنده cutting-edge Snapdragon 823 و ۶ گیگ رم از گلکسی نوت ۷به گوش رسیده است. در حالی که هیچ کدام از این شایعات تایید نشده اما مطمئنیم با معرفی رسمی این گوشی شگفت زده خواهیم شد. این گوشی در ماه آگوست معرفی می شود.

منبع: techradar.com


 

نظر خود را بنویسید

avatar